Terug naar overzicht
Wij hebben ook deze zaal genomen, dus ik volg even mee ;-) Ik ben er wel onlangs naar een babyborrel en een etentje (benefiet) geweest, en was allemaal perfect georganiseerd, én heel lekker ;-)
Dat stelt mij al gerust dat het ook lekker is :-) Nu de zaal vernieuwt is, is hij een pak mooier :-) Groetjes
Hey Tabita,Wij zijn op 18 Augustus 2012 getrouwd en hebben ons feest in de grote zaal van de kievit gegeven. Na het gemeentehuis zijn we rechtstreeks naar daar gereden en heel de suite van broodjes voorzien. Van 15 tot 17 uur hadden we receptie die we buiten konden houden, met het warme weer toen zijn ze zelfs met ijsjes rond gegaan op de receptie. Ons avondfeest hebben we de verwelkoming buiten gedaan en hebben onze gasten de breugeltafel aangeboden, heel lekker van eten daar, mooi verzorgd alles.Hier een heel tevreden bruid van de kievit!
Hey Bianca,bedankt voor jouw berichtje! :-) ik heb nu toch al van veel mensen gehoord dat het daar lekker is :-) dus het zal wel goed zijn hé ;-)GroetjesTabita