Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 99 dagen...

21-2-2011 11:11:11
... nu wordt het echt wel menens!

De tijd dat we regelmatig gedane puntjes konden aanvinken is al even voorbij, dus wordt het hoog tijd om actie te ondernemen! Ik vrees dat er een crisis-plan zal moeten worden opgesteld met deadlines... anders komt het nooit goed . Het zit m vooral in de details heb ik de indruk. De meeste grote dingen zijn geregeld, maar er is nog zo veel 'pruts' te doen...

Het voorbije weekend wilde ik vanalles regelen, maar dan is het nog even een boodschap hier, een familiebezoek daar, nog wat werken etc. en voor je het beseft, begint een nieuwe werkweek .

Jaja, spannende tijden voor een eeuwige twijfelaar en controle-freak zoals ikzelf .

Aan alle collega-bruidjes uit hetzelfde huwelijkstijdperk: succes!!

Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 847

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 11:19:55

ja die prulletjes hé... Ik kom er ook haast gek van

Lijst maken en idd gewoon deadline erbij zetten Anders is het twee weken voor de trouw een ware ramp !!

Succes!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 12:06:17

oh wat herken ik me maar al te goed in jouw verhaal... hier nog 102 dagen op de teller en nog oneindig veel details te regelen. Dan zie  je op het forum veel berichtjes over bruidjes die al zoveel hebben gedaan ... Och ja, onze eigen schuld, hadden we maar geen appartement moeten kopen en tussendoor ook nog een verhuis moeten inplannen ;-). Maar ik ben toch ook blij dat alle grote zaken vast staan en het enkel het irritante prutswerk is wat nog moet gebeuren. 

Ook voor jou veel succes!  

evy
18-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 12:53:40

hoi hoi

wat bedoelen jullie met details??
ik zit op 116d nu, hebben wel dj, zaal, kleed, kostuum, kapper, make-up etc...
maar zelfs nog aant wachten eerste proefdruk uitnodiginge, nog schoene, juwele, aanpassinge verloop avond etc..., maar veel kan pas paar weken op voorhand...

als ik zo dingen lees maak ik me zorgen dat ik dingen over het hoofd zie!!

liefs

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 12:53:58

Je moet maar denken het kan nog erger, hier nog 108 dagen op de teller en er is zelfs nog geen uitnodiging, ben er al van januari mee bezig, vond eerst mijn zin nt, mits een aanpassing gaat het lukken maar krijg er geen concreet beeld van, wat ik toch wel wil want wat als ik het dan nog nt mooi vind :$
Ik hoop zo hard dat we binnen dit en 14 dagen de uitnodiging gekozen hebben + besteld hebben zodat we in maart toch nog alles kunnen rondbrengen...

En dan zullen we ook maar tijd maken voor het prutswerk ;o)

Veel succes!!!

Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 13:30:44

godzijdank, ik ben niet de enige :) hier nog 101 dagen op de teller en ik heb net mijn eerste paniekweekend gehad. Gelukkig heb ik Bridzilla voorlopig terug in de kast kunnen duwen, hopelijk komt ze er niet te snel weer uit!

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 16:45:19

@ charlotte : heb je die "rush" gekregen , nu de 100 weg is?? ik sta op 116 en ben redelijk gerust .. Ik hoop dat dat zo blijft ..??
@ evy : don't worry (denk ik ) wij trouwen ook op 18 /6 !! maar ben erg (tot hier toe nog gerust in ) zoals je zegt enkele weken op voorhand zal het wel effe afvinken zijn , maar voor de rest ? ... we zullen zien binnen 17 dagen

Lien
20-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 22:30:40

Geen paniek dames, hier staat de teller op 87 dagen. We hebben nog maar de feestzaal vasliggen en de videograaf. Wij plannen ons huwelijk op een korte termijn. Het is wat stressen maar het komt allemaal wel in orde. Er zijn enkele puntjes die half geregeld zijn maar waar we nog bevestiging moeten voor krijgen. Ik probeer dan ook iedere avond "iets" voor de trouw te regelen. En ondertussen tikt de teller rustig verder...

evy
18-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 10:33:02

:-)

vooral die uitnodigingen baren zorgen...
de proefdruk moet nog altijd komen, als dan iets veranderd moet weer twee weken en als alles ok is nog eens twee weken. zeker eind maart voor het rond is...
Ik heb nog lang niet alle adressen etc
daar maak kme echt wel tmeest zorgen om...

grtz

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik28-2-2011 17:39:12

Ik denk dat ik niet goed bezig ben..
Bij ons staan er nog 88 dagen ter voorbereiding op de teller,
ik ben nog niet begonnen aan onze viering voor te bereiden en onze fotograaf is vorige week pas op de hoogte gesteld van onze wensen voor de uitnodiging..
En toch, ben ik nog altijd een kalme aanstaande bruid en geen bride-zilla zoals op tv

Natuurlijk ben ik ook ontzettend blij als ik weer iets kan afvinken (zoals vandaag, ik heb mijn curlies voor mijn haren gevonden, JIPPIE!!)

Ik zou eerlijk gezegd willen dat ik "Kostuum Wouter" zou kunnen afvinken maar mijn aanstaande heeft blijkbaar niet zoveel haast om te gaan kijken (hij wilt nog altijd een paar kilo's vermageren!)
Maar, ik blijf kalm, ik hou van hem, ook al moet ik hem trouwen in zijn jeans-broek, dan nog zal ik volmondig JA zeggen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...