Terug naar overzicht
hoi ik heb ooit een feest meegemaakt in de Elysee in Genk, is wel al enkele jaren geleden maar het was tot in de puntjes in orde. veel succes joke
Hoi, Wij houden ons trouwfeest ook in de elysee, vriendelijk personeel wat ons goed heeft ingelicht. Wij trouwen in juni dus kan voor de rest er nog niet veel over kwijt..grtz jeannie
Ik ken de Elysee enkel van bij Nieuwjaar (koud en warm buffet) en enkele koffietafels. Maar dit was altijd zeer goed in orde! :)
Hoi,Heb een trouwfeest meegemaakt in de Elysee. BBQ-buffet. Was heel lekker en goed feest geweest.
Voor ons was Elysee al volzet en het dennehof in Bokrijk uitgebreide info gekregen enz.. maar vonden het nogal prijzig!!
De Elysee is een mooie zaal, vriendelijk personeel maar in mijn omgeving heeft deze zaal geen goede reputatie wat betreft het eten...
thx voor jullie reacties :-) ze zijn zoals verwacht redelijk uiteenlopend. Morgen gaan we een kijkje nemen bij het dennenhof... ben benieuwd. Weten jullie misschien nog leuke locaties in de buurt van Genk-Houthalen-...??