Terug naar overzicht
Geniet idd van je alles komt goed periode! Best dat we daar van uit gaan ook! Ik ken wel het gevoel! kzit enkel een beetje met de schrik of de uitnodigingen er wel tijdig zullen zijn...
Wij hebben onze eerste proef zaterdag gekregen.. Waren nog een aantal opmerkingen over, morgen krijgen we normaal een aangepast versie..Zo die uitnodiging vind ik zo echt iets, dat het wel "echt" wordt en dichterbij sluipt hé! Ben zo wel benieuwd of we er complimentjes gaan van krijgen..Kom wel wat zenuwachtig van al diegene juni - juli - augustus die al hun uitnodigingen ontworpen/gedrukt hebben, misschien met de vakantie dat ze daarom eerder de deur uitgaan? Dinsdag goedkeuring (hopelijk) volgende week gedrukt, dus eind volgende week zullen ze de deur uitvliegen.. En genieten van die alles komt goed periode, zou ik zeggen!! Groetjes,Mieke
ja idd, om nerveus van te worden, wij kwamen maar niet overeen, dus heeft het wat langer geduurd. onze proef moeten nog 3 details aangepast worden, en voor de rest was dat dik in orde, heb de enveloppen al meegekregen, dus die kan ik vanavond beginnen schrijven se. en eind van de week zijn de uitnodigingen klaar en mag ik beginnen puzzelen. hopelijk kunnen ze eind volgende week de deur uit.