Terug naar overzicht
Amaai, dat is wel veel. Vroeger dacht ik dat ze een prijs per persoon hanteerden van 4 à 4,5 euro.. Dus max 675 euro. Hangt er natuurlijk wel van af wat je juist wilt. Let op, die taarten zijn echt wel heel mooi en je zit héél lang aan zo'n taart om te maken. Ik heb zelf de taart voor mijn zoontje gemaakt (bumbatent met 3D figuren erop) en ik heb alles bij elkaar er 7 uur aan gewerkt! En dat was maar voor 30 man... Je kan op dat forum wel nen oproep doen aan de hobby-dames, dikwijls zijn zij goedkoper en werken ook heel mooi hoor.
Ik heb iemand gevonden via de site van de taartenfee en ik betaal inderdaad 4 euro pp. Misschien nog eens proberen? Op bruidstaart.net (denk ik) heb je ook een paar goedkopere taarten... Van welke regio ben je? De vrouw bij wie ik besteld heb ik van regio Herenthout...
Ik heb gekozen voor 'de taartenprinses', reken idd op 4 eur pp. Regio Hoboken http://www.detaartenprinses.be/
4 euro/pp is al een betere prijs. Ik ga contact opnemen met die mevrouw van herenthout van de taartenfee! Bedankt voor de tips!! Ik ben van regio westerlo, dus het is niet ver :-)
onze bruids( ijs ) taart komt van ' droomijsje" is in Breskens, NL. Maar ze leveren wel tot in Vlaanderen. je kan daar je eigen creatie laten maken . Wij betaalden 5.5 € p /p
Onze bruidstaart zal van Petit Gateau zijn. Ze zijn niet supergoedkoop (7euro per persoon), maar hun service en klantgerichtheid is echt uitstekend om nog maar te zwijgen van de taarten zelf. Heb onze taart vorige week geproefd en ze was echt overheerlijk! Ik raad ze zeker aan! Groetjes Lynn
Onze 'bruidstaart' kost 3.70 per persoon. We zijn bij een patissier gegaan die héél gekend staat hier in de omgeving als de lekkerste en hebben een taart genomen die in zijn assortiment zit: één taart voor de eretafel, om aan te snijden en individuele patékes voor de rest, dat serveert mooier en makkelijker. We wilden geen ijstaart, vandaar. Het voordeel is dat we daardoor goedkoper uitkomen dan wat we voor de rest zagen. Voor ons hoefde het geen piece montée te zijn, daar zijn we toch niet voor, als't maar lekker is! Misschien is dat ook een idee: ga eens horen bij een echt goede bakker. Vraag daarom niet naar een trouwtaart, maar naar een dessert-taart voor veel mensen. Zo spaar je misschien ook wel de helft van je budget uit!
in ons dessertenbuffet zit een ijstaartis dat dan nog nodig om een "huwelijkstaart" te hebben, want die ijstaart moet toch ook worden aangesneden ?of zit ik nu helemaal fout?
Wij hebben ook geen typische huwelijkstaart, hoor Stefanie. Ook eerder een soort ijstaart. Ach ja, die dag kost al zoveel geld...
Hoor misschien ook eens bij Maya's in Antwerpen. Heb geen idee van de prijzen, maar je kan altijd eens informeren he... Succes!
Ik heb eens gekeken op de site van Maya's. Ook weer hele mooie taarten. Maar voor een bruidstaart was het 7 euro pp , dat vind ik te duur. Maar ik heb contact kunnen leggen met een hobbybakster van de taartenfee! Hopelijk kan zij de taart maken die ik voor ogen had. Iedereen bedankt voor de tips!!!!!