Terug naar overzicht
Hallo Ik verkoop de bruidsjurken en suitekleedjes die in mijn winkelruimte staan als toonzaalmodel aan verminderde prijzen. Het betreft vier trouwjurken en twee suite- avondjurken. U kan deze bekijken op mijn website www.kleermaakster.be . Op de hoofdpagina vindt u een foto met drie bruidsjurken. Er staat ook een trouwjurk op de pagina 'bruidskledij' (lang gebroken wit - rechts onderaan). De suitekleedjes vindt u op de pagina 'suite- en feestkledij' (foto 1 - roos + foto 4) en op de pagina 'dameskledij' (foto 3 blauw+wit). De maat van alle jurken en kleedjes is 38-40, de prijzen voor bruidsjurken is 375,00, de prijs voor de suite- avondkleedjes 230,00 €. Indien u meer informatie wenst of een trouwkleed of suitekleed wenst aan te passen neem gerust even contact op. U vindt mijn contactgegevens ook via wijtrouwen.com - 'Mijn trouwjurk' - Couture/kleding op maat (VéVé). Veerle Vermeire veerle.vermeire1@telenet.be
ik verkoop het mijne, wel na 18 juni natuurlijk is van Faragé
Ik heb intussen een bruidsjurk gevonden die perfect bij me past. Alvast bedankt!