Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aantal vraagjes:-)

21-2-2011 13:22:11
Hey mede-bruidjes

Ik had een aantal vraagjes eerst en vooral een rode loper, waar vind je die? en hoeveel kost zoiets ongeveer? Wij doen een vrijzinnige ceremonie en ik dacht een houten sprekers statief(of hoe noemt men zoiets) te voorzien, maar waar vind ik zoiets?Wij zijn van Vlaams-Brabant.

Kent er iemand toevallig een budgetvriendelijke ceremoniemeester in onze omgeving?

tot slot wil ik nog even wat frustratie kwijt. Onze voorlopige gastenlijst telde +/-140 personen. En op basis van dit aantal hebben we onze zaal gekozen. Nu is er echter één bepaalde vriendengroep die ons de laatste maanden compleet negeert. Dit omdat er blijkbaar jaloezie is ontstaan over het feit dat ik en mijn getuige(mijn beste vriendin op school en nu dus ook opnieuw mijn beste vriendin)terug een hele hechte band hebben. Een van die andere zogenaamde vriendinnen kan dat blijkbaar niet hebben, en heeft de rest van de groep tegen ons en mijn vriend opgestookt. Met als gevolg als we hen tegenkomen(voor uitstappen met de groep worden we niet meer meegevraagd)we compleet genegeerd worden. Ik weet, het heel kleinzierig van die mensen(de respectievelijke 'vrouwen' zijn een aantal jaar jonger als wij)maar toch trek ik me dit heel erg aan. Dit zijn mijn vriend's jeugdvrienden. Hij is nu kwaad en wil niemand van hen meer uitnodigen, maar das wel +/- 15 personen die we moeten schrappen. Het gaat mij niet om het aantal, maar ik maak me enkel zorgen over het feit dat ik schrik heb als er nog +/-30% gaat afhaken we maar met een 100tal personen zitten en onze zaal dus wel te groot gaat zijn! De zaal beschikt wel over schermen om eventuele lege ruimtes af te schermen, maar toch...wat denken jullie?

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 742

tima
8-9-2012
 Meld misbruik21-2-2011 13:44:30

rode loper heb ik destijds bij tapijten winkel home market gekocht was wel iets breder maar lekker goed koop
ivm met uit nodigen als ze je negeren enz en je vriend voelt zich niet meer goed door hen waarom dan jullie dag laten verpesten door ze toch aanwezig te laten zijn in hun sop laten gaar koken die handel wie weet is er dan wel nog iem anders dat je der bij wil hebben maar wegens de grote aantallen hebt overgeslaan die persoon apprecieert het dan miss wel de uitnodiging

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-2-2011 15:40:06

Rode lopers idd bij Home Market en Carpet Right en van die toestanden. Prijzen liggen meestal rond €3/meter.
Ik zou hen ook niet uitnodigen.
Waar haal je dat er 30% van de gasten zal afhaken? Bij ons zijn er van de +/- 100 avondgasten nog geen 10% afgehaakt. Bij een receptie ligt dat wel hoger.
Liever weinig mensen die oprecht zijn en er zijn voor jullie, dan veel mensen die eigenlijk jullie niet zo nauw aan het hart liggen...

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik21-2-2011 16:36:59

De meeste ceremoniemeesters verhuren een rode loper, dus waarschijnlijk zal je daar twee vliegen in één klap mee kunnen slaan.

Maak je geen zorgen over een te grote zaal, wat ruimte is niet slecht op een avondfeest en zoals je zei, met schermen maak je véél goed. Ik zou enkel de mensen uitnodigen die je graag hebt: je wilt toch niet dat ze je op je trouwdag scheef gaan bekijken en jij je er ongemakkelijk bij voelt?

kristien
30-7-2011
 Meld misbruik22-2-2011 21:07:57

Hey Jessica, wij trouwen op 30 juli 2011 en daarna verkopen we onze rode loper. Indien interesse stuur maar een mailtje kristiendenayer@hotmail.com. Wij wonen ook regio Vlaams-Brabant.

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik22-2-2011 22:21:02

Hey Kristien,

Ik zal je zeker iets laten weten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...