Terug naar overzicht
rode loper heb ik destijds bij tapijten winkel home market gekocht was wel iets breder maar lekker goed koopivm met uit nodigen als ze je negeren enz en je vriend voelt zich niet meer goed door hen waarom dan jullie dag laten verpesten door ze toch aanwezig te laten zijn in hun sop laten gaar koken die handel wie weet is er dan wel nog iem anders dat je der bij wil hebben maar wegens de grote aantallen hebt overgeslaan die persoon apprecieert het dan miss wel de uitnodiging
Rode lopers idd bij Home Market en Carpet Right en van die toestanden. Prijzen liggen meestal rond €3/meter. Ik zou hen ook niet uitnodigen. Waar haal je dat er 30% van de gasten zal afhaken? Bij ons zijn er van de +/- 100 avondgasten nog geen 10% afgehaakt. Bij een receptie ligt dat wel hoger. Liever weinig mensen die oprecht zijn en er zijn voor jullie, dan veel mensen die eigenlijk jullie niet zo nauw aan het hart liggen...
De meeste ceremoniemeesters verhuren een rode loper, dus waarschijnlijk zal je daar twee vliegen in één klap mee kunnen slaan. Maak je geen zorgen over een te grote zaal, wat ruimte is niet slecht op een avondfeest en zoals je zei, met schermen maak je véél goed. Ik zou enkel de mensen uitnodigen die je graag hebt: je wilt toch niet dat ze je op je trouwdag scheef gaan bekijken en jij je er ongemakkelijk bij voelt?
Hey Jessica, wij trouwen op 30 juli 2011 en daarna verkopen we onze rode loper. Indien interesse stuur maar een mailtje kristiendenayer@hotmail.com. Wij wonen ook regio Vlaams-Brabant.
Hey Kristien, Ik zal je zeker iets laten weten!