Terug naar overzicht
Als je het in AVA al niet vindt? Wij hebben er nochthans ook onze doosjes gehaald..
waren dat dan ook kartonnen doosjes? Kan je eens uitleggen hoe ze er uit zien en hoeveel ze kosten? ThxLynn
Zo raar...Ik heb juist hetzelfde als cadeautje voor de gasten van de receptie en ik heb mijn doosjes in de AVA gekocht. Gewoon vierkante witte doosjes. Je moet ze wel zelf opvouwen, ze zitten met 10 in een pakje. Best eens vragen aan de mensen die er werken. Ik heb voor 10 doosjes 1,31 € betaald.GroetjesVicky09.09.06
dan zal ik nog eens naar een andere Ava gaan, misschien heb ik er gewoon over gezien, of hebben ze niet overal het volledige assortiment...toch bedankt!GroetjesLynn
In de AVA van Aalst hebben ze zeker, maar wat betreft versieringetjes voor de doosjes zelf hebben ze in Brussel (kanaal) veel meer.. Ze zijn er in gewoon wit, parelmoer en bordeaux.. en allerlei vormen
lynn, ik ben juist mijn hartvorimige doosjes gaan halen in de ava te merksem. daar hebben ze ook vierkantige doosjes...groetjesHeidi