Terug naar overzicht
Beste Daisy,Wij wilden ook eerst in het 's Graevenhof gaan kijken voor onze trouw in April '12.Wij hebben 110 personen op het avondfeest en de kleine zaal werd ons aangeraden.We hebben een afspraak gehad met Marijke en die sprak uberhaupt niet over de grote zaal, dat was volgens haar simpelweg geen optie.Niets is lelijker dan te weinig mensen in een grote zaaL... Wie zegt ook dat iedereen kan?Wat ik een beetje jammer vond aan de kleine zaal is dat je, indien het slecht weer zou zijn, onmiddellijk in de zaal terecht komt, er is niet echt een aparte ontvangstruimte.Uiteindelijk hebben we gekozen voor een andere zaal omdat ze, in vergelijking, met andere zalen best duur zijn en zeker niet flexibel.Qua professionaliteit/service/eten zou ik zeker niet twijfelen als je het budget hebt!Groetjes en nog veel succes! Je hebt nog veel tijd he?
Bruidje, welke zaal hebben jullie uiteindelijk dan gekozen?
Wij gaan ons feest daar doen in de grote zaal. Tegen ons werd gezegd dat je minstens 140 personen moest hebben op het avondfeest om deze zonder extra kosten te mogen gebruiken. Dit omdat ze anders te veel lege ruimtes moesten opvullen. Als ik in jullie plaats was zou ik voor de commanderie gaan.
Hey Kelly,Wij hebben uiteindelijk voor Hof Ter Smisse in Hoogstraeten gekozen.Mijn zus is daar afgelopen zomer getrouwd en dit was echt super!!!! HELEMAAL AF!Andere zalen zoals Lucullus, Groene Jaeger, E-10 Hoeve en de Flinckheuvel zitten echt goedkoper in prijs...!Als je het bij het 's Graevenhof houdt, zou ik zeker de kleine zaal nemen!
Hoy Kelly,Zijn reeds op enkele gelegenheden in S'Graevenhof geweest en weet dat het steeds af was,de grote zaal met die grote openhaard die brand tijdens gans het diner.Zaal commanderie is heel gezellig en warm,dekoratie doet eigenares, chef keuken is de baas,dan weet je zo dat die uw feest niet zullen laten doorgaan in een te grote of te kleine zaal.oh ja en de bediening is er steeds super vriendelijk...Hopelijk heb je er wat aan