Terug naar overzicht
Dag Stéphanie, mag ik je iets vragen aub. Bij de set 68 (zwart/wit) wat voor soort ketting had je daar bij aan (enkel parels dus wit of enkel zwart of gecombineerd of zilver). Ik heb ook een kleedje van LR met zwart/wit/beetje grijs en ben zo aan het twijfelen qua juwelen. Ik hou het wel graag simpel want soms vind ik het bij LR te veel:en grote kraag soms en voila en dan nog eens opvallende kettingen. Je mag anders altijd een fotootje doorsturen hoor emmy.vanree@skynet.be Lieve groetjes Emmy
Hoi Emmy Ik heb set 68 van de 2010 collectie....dus niet zwart/zit maar wel gebroken wit met grote bloemenkraag. Ik heb speciaal een halsketting laten ontwerpen, niet overdadig en wel klasse. Een ketting met 2 pareltjes ontworpen door Juwelier Pattyn in Sint-Niklaas. Ik heb mijn afbeelding veranderd in een foto van de halsketting. Ik heb er heel veel complimentjes mee gekregen.... Hartelijke groeten Stéphanie
Ha ik was naar de collectie 2011 gaan kijken. Dat is echt een prachtige ketting, schitterend ! Eenvoudig, klassevol en toch speciaal !!! Grtjs