TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fredie
26-6-2010
|
21-2-2011 20:47:18
Wij bedankten mensen via email of telefoon van zodra ze een (geld)cadeau hadden geschonken ; dat doet hen sowieso plezier en vooral, stelt hen gerust dat hun centen op de juiste rekening terecht zijn gekomen ! Toch kregen die mensen bij ons ook nog een foto-bedanking zoals we die aan alle gasten zonden, daags na het feest en dat maakte hen blij. Dus waarom niet ?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-2-2011 11:57:50
Als wij die mensen zagen, dan zeiden we er wel al iets over, maar ik ging hen niet speciaal opbellen of zo! Precies of je zit te wachten tot er iets gestort wordt... Na het huwelijk kreeg iedereen een bedankingsfoto en ook op het feest zelf werd iedereen al eens bedankt tijdens de speech.
|
|
Inge
7-5-2011
|
23-2-2011 11:52:38
Hoi Joyce,
Mag ik je wat vragen? Als ik het goed begrijp hebben jullie een speciale rekening geopend waar mensen geld op konden storten in plaats van een huwelijikskado te geven, klopt dat?
Aangezien ik met mijn Portugese verloofde IN Portugal ga trouwen, zit ik ook niet echt te wachten op letterlijk kado's, maar we zouden een kleine bijdrage wel waarderen. Toch hebben we het idee dat het plaatsen van een rekeningnummer op de uitnodiging een beetje brutaal over komt, maar we voelen ook niet zoveel voor een money-box. We gaan namelijk de dag erna op huwelijksreis en hebben dan niet zoveel aan cash geld, zouden het liever op kunnen nemen van een rekening...
Hoe hebben jullie naar de genodigden gecommuniceerd wat jullie wilden??
Ik ben benieuwd! Groetjes, Inge
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-2-2011 12:14:30
Gewoon cadeautip: rekeningnr. Dat is heus niet zo vreemd, hoor! Zelfs op geboortekaartjes vind je het meer en meer terug, zij dan onder de naam 'pamperrekening'.
|
|
Peggy
18-6-2011
|
23-2-2011 12:53:09
bij ons staat er ongeveer : "aan bloemen of kado's hoeven jullie niet te denken, wij zijn blij dat jullie je aanwezigheid schenken. Vind je het toch gepast om iets te kopen, dan staat deze rekening open .......... Wij stellen dat zeker op prijs, want van deze centjes gaan we op huwelijksreis "
|
|
joyce
30-4-2011
|
23-2-2011 13:04:01
hoi Inge,
Wij hebben inderdaad gewoon als cadeautip een envelopje en onze rekeningnummer (een speciale trouwrekening) op onze uitnodiging gezet.
Wij wonen ook al 5 jaar samen en een huwelijkslijst is voor ons dus een beetje overbodig... Tegenwoordig wordt dit toch meer en meer gedaan.
groetjes
Joyce
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|