Terug naar overzicht
Hey Kim,Jullie hebben toch een annulatieverzekering genomen voor je vakantie?Voor de rest hebben wij ook geen verzekering genomen hoor. Ik zou niet weten wat je dan moet laten verzekeren.Groetjes,Eva
Wat huwelijksverzekeringen betreft, daar heb ik eens navraag voor gedaan en ik heb geen verzekeraars gevonden die dergelijk risico (= om een of andere reden kan het feest zelf, dus niet de reis, niet doorgaan) dekken.
Hoi,Een annulatieverzekering hebben we inderdaad genomen. Een reisverzekering niet aangezien hetzelfde valt onder onze mutualiteit. Een verzekering voor de bagage en/of wanneer er iets met thuisblijvers zou gebeuren (terugbetaling vlucht) hebben we niet genomen en is nogal duur. Wat het hele huwelijksgebeuren betreft, heb ik soms kunnen afleiden uit bepaalde huwelijksplanners dar dit door sommigen wel wordt genomen. Ik twijfel eraan of dit echt wel nodig is? Alleszins bedankt voor jullie reacties.Greetz Kim
Hey,wat betreft de verzekering, blijkt dit eerder iets voor Nederland te zijn. Hier in België blijkt dit niet gekend te zijn.Groetjes,Lieve
Wij hebben niets van verzekering genomen... je kan je blijven verzekeren!! Het is een beetje een gok natuurlijk, maar zaterdag is het zover en maandag vertrekken we op reis... zo simpel is dat!!groetjes,Els1-4-06
Dit is de enige die ik ken in België:http://www.eurolloyd.be/huwelijksdagverzekering/index.s...
Sorry, naam vergeten!Groetjes,Barbara4.11.2005PS Wij hadden geen verzekering, lijkt me enkel iets voor als je (groot)ouders hebt die zwaar ziek zijn of zo...