Terug naar overzicht
wij hebben enkel ceremoniewagens bij hen gereserveerd en daar hebben we voorlopig niet over te klagen, voor de rest kan ik niet helpen. Cindy 08/07/06
Hey Saar,Wij hebben hem ook. We moeten er vanavond bij voor de planning. Op het eerste zicht lijkt hij mij wel ok. Niet zo stijf maar hij is eerder los denk ik. Ik heb er verlopig ook nog geen klagen van.Groetjes KatrienPS Zijn jullie uit de buurt? Wij trouwen in Wetteren op 11/08/06.
Hey Saar,Wij nemen er onze wagens en hij is onze ceremoniemeestr; In het begin was ik ook wat bang. Hij is nogal een babbelaar en is nogal druk. Maar nu, 2 dagen voor onze grote dag, ben ik heel blij met hem. Hij is echt onze steun en toeverlaat geworden. Hij is bij mijn mama geweest om de laatste details te regelen we hebben hem al verschillende keren op zondag morgen "lastig gevallen" en hij doet dat steeds met de glimlach. Ik heb echt vertrouwen in diene mens. Nu maar hopen dat hij het goed doet overmorgen...Groetjes,Saskia en Jimmy
Bedankt voor jullie reakties! Saskia, je stelt me echt wel wat geruster want inderdaad hij is nogal druk en babbelt maar aan... Amai, overmorgen is jouw grote dag al!! Geweldig! Alvast veel succes gewenst!!En laat nadien eens weten hoe het was hé!!Katrien, wij trouwen op 25/08/06 en wonen in Sint-Martens-latem... de datums liggen dicht bij elkaar hé! Als jullie willen kunnen jullie altijd eens mailen op saartje_vdb@hotmail.comgroetekes, en allemaal nog heel veel succes!!Saar
We zijn gisteren zoals ik al zei bij Joris geweest voor de planning. En het is heel goed meegevallen. Hij denkt echt aan alles. Dat geeft wel een gerust gevoel zodat we zeker niets vergeten. We zijn blij dat we voor hem gekozen hebben. We hebben er vertrouwen in. GroetjesKatrien
Hallo,10 dagen geleden zijn wij getrouwd met Joris als onze ceremoniemeester en ik heb hier maar één woord voor: SUPER! Onze keuze ging niet ui naar een stijve bedoening. Hij heeft er een losse maar stijlvolle dag van gemaakt!Zeker een aanrader dus!GroetjesElke