Terug naar overzicht
Hey hey... Hier is het ook nog 73 dagen... wat gaat de tijd rap he... wij hebben inorde zaal formule dj fotograaf bruidskleed juwelen haar en make up uitnodigingen zijn klaar,ben de enveloppen aan het schrijven. eind deze maand op de bus postzegels enveloppendoos gastenboek pennen bedankjes nog te doen: schoenen ik schoenen hij pak kledij voor ons zoontje bruidsboeket trouwringen reis
Hey hey Nog 185 dagen op de teller En eigenlijk praktisch alles geregeld. Af entoe ook gevoel, iets vergeten.....er komt ons een "zwart gat" aan zeker?
Heb je een dagplanning al gemaakt ? Een first aid kit voor the brideIk veronderstel dat foto en videograaf gewoon aan je lijst ontbreken ;-) een enveloppendoos ? gastenboek ?
hey, ja mijn dagplanning is gemaakt, de foto en videograaf is ook in orde, een enveloppendoos was ik vergeten, thnx voor de tip, first aid kit voor mij is rap gemaakt é, extra nylonkousen, deo, parfum, muntjes en dafalgan meer moet daar nie in denk ik
hier nog 72 daagjes vandaag bij ons ook alles in orde behalve babysit voor ons zoontje... onze babysit kwam ons donderdag vertellen dat ze niet kon die dag... dus ja dat is ons enige zoekpunt nog rest nog gedaan:- zaal- dj-traitteur-uren gemeentheuis, en kerk-misboekje-vervoer-uitnodigingen (zijn bezig met ze persoonlijk rond te brengen)- ringen- reis geboekt- kledij voor ons alledrie- ligerie (moet ik nog)- enveloppendoos (neem ik gewoon oude schoendoos en wikkel er een turkoise papier (of tafellaken) rond met wat fotos van mij en mijn vriend)- gastenboek- pennen- bedankjes- bedankjes ouders en zussen- getuigenbedankje (moet ik nog, maar weet nog niet wat...dus ideetjes zijn welkom)- trouwkaars (is besteld) dus heb denk ik alles...
misschien nog versieringen voor thuis, kerk, feestzaal bedankjes voor aan de kerk ... Veel succes nog!