Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur reserveren

21-2-2011 23:08:28
hey iedereen,

ik heb de raad gekregen naar de drukker te gaan en te zeggen kleur te reserveren?
Kan mij iemand daarin helpen?
Kleur reserveren ,de kleur van mijn kleed had er iet mee te maken ,verstond het niet zo goed.

grtjs

Kim
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 901

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 0:07:45

Hallo Kim,

Daar kan ik ook niet goed aan uit.
En van wie heb je die raad gekregen? Mss moet je daar is wat meer uitleg aan vragen.
Ik heb nergens een kleur gereserveerd, je gaat naar de drukker met iets dat je in gedachten hebt of je gaat boeken vragen en dan kijk je daar rustig thuis met je ventje in om een keuze te maken.
Maar van kleuren te reserveren heb ik nog nooit gehoord?
Mss heeft het iets te maken met het thema waar jullie in willen trouwen ofzo?
veel succes nog!
groetjes

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik22-2-2011 0:20:44

hey,

eigenlijk heb ik die raad gekregen van men bruidswinkel,hij zei dat je zo niet kan tegenkomen dat de genodigden ook in die kleuren gekleed komen of zo iet,als je de kleur in je kaart steekt van de uitnodigingen,weten zogezegd de mensen dat dat je kleur is van je kleed,ben niet zeker hoor,maar ga wel het kleur van men kleed(oud roze en donker bordeaux)gebruiken in men kaart.Hij zei als je dat zegt bij de bestelling van je uitnodigingen bij de drukker dat hij wel weet wat hij er mee moet doen.Ik dacht ik vraag het eerst hier eens, kzal me best es inlichten bij de bruidswinkel :)

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 0:29:44

hey,

Ja is eigenlijk wel een tof idee, zo had ik het nog niet bekeken.
Maja mijn kleed is ivoor wit, dus niet echt iets speciaal.
Maar als je gaat voor kleur in je kleed is het idd wel een super idee!
veel succes ermee!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 8:45:57

Heel goed begreep ik het eerst ook niet. Maar ik zie het een beetje als een leuke tip die je kan hanteren... Als je de speciale kleren van je bruidskleed in de uitnodiging laat verwerken, kan je op een creatieve manier de andere mensen vragen deze kleuren deze dag ff niet te dragen :-).

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik22-2-2011 9:09:52

Om eerlijk te zijn, wist ik niet dat de kleur van de uitnodiging te maken had met de kleur van jouw kleed. Het kan natuurlijk, maar heel vaak zullen deze kleuren niets met elkaar te maken hebben. En de genodigden zullen ook niet weten dat de kleuren van de kaart de kleuren zijn waarin ze "niet" mogen verschijnen.
Ik heb dit alleszins nog nooit zo geweten
Misschien kan je eens in jouw omgeving horen of zij dit gebruik kennen, het kan zijn dat dit eerder een locale traditie is...

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-2-2011 10:19:54

Oei, ik weet niet hoe subtiel die "tip" is, maar ik denk niet dat ik dat zou doorhebben als er ineens een gekleurd kaartje ofzo bij de uitnodiging zit...
Of de kleur van de uitnodiging, bij ons is dat bruin en blauw, dat is niet meteen de kleur van mijn kleed hoor...
Vreemd!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-2-2011 11:50:34

Dat vind ik ook maar raar, hoor! Wat doe je dan met een uitnodiging met stripfiguurtjes erop? Zo heb ik eens eentje gezien met holbewonertjes erop... Kan me moeilijk voorstellen dat dat bruidspaar als holbewoner gekleed was... Daar zou ik geen rekening mee houden, hoor! Gewoon een uitnodiging kiezen die jij leuk vind!
Als je in een kleurtje trouwt, dan kàn je inderdaad die kleur laten doortrekken in je uitnodigingen en dergelijke, maar niemand zegt dat dit moet, hé!

Vreemde vraag...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 12:10:02

Daar had ik nog nooit van gehoord. Onze uitnodiging is in de accentekleur die terugkomt in verschillende zaken op onze trouwdag maar is niet de kleur van m'n kleed.

Mijn kleed is "gewoon" wit/crème kleurig dus ik hoop op de tegenworodigheid van geest van de mensen dat ze die kleuren niet dragen op een huwelijk. Zou ik nooit doen maar je weet nooit.
Als je een "ander" kleurtje van jurk hebt kan je misschien de suite sturen in de richting van bijpassende maar andere kleuren. De rest van de aanwezigen is al moeilijker want ik denk dat niet veel mensen de "hint" zullen verstaan op de uitnodging.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik26-2-2011 21:05:35

Heb ik ook nog nooit gehoord... Als ik een uitnodiging krijg zou ik het ook niet direct aan de jurk linken. Maar ik ken wel mensen die idd ook de kleuren van het kleed gebruikt hebben in hun uitnodigingen en misboekje etc... gewoon de kleuren als thema gebruikt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info