Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

flessenpost

22-2-2011 8:47:28
hey bruidjes
als uitnodigingen had ik het idee om in flesjes een laagje zand en enkele schelpjes te doen het kaartje op te rollen en met een rood lint mee in het flesje te steken
dus flesjes ,lint,schelpjes,zand gekocht kaartjes laten drukken
eerste flesjes zijn nu afgewerkt maar vind het wat kaal
nu dacht ik om het lintje van rond he kaartje uit de fles te laten komen zodat het gemakkelijker wordt om het kaartje uit de fles te halen
ik heb geprobeerd om het lintje met een strikje rond de fles te maken maar dit lijkt mij te veel suikerboon achtig
nu dacht ik aan een lakstempel omdat ik de fles nogal kaal vind
maar het is bijna onmogelijk een mooie lakstempel te plaatsen op een fles
nu vroeg ik mij af of ik ergens zulke lakstempel stickers kan bestellen
de buiten kant van de het flesje is echt nogal kaal en zou graag iets met dat lintje willen doen
moest er iemand een idee hebben of weten waar ik zulke stickers kan bestellen mag je me dit altijd ff laten weten

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 857

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 9:14:07

Bij drukkers kan je in de boeken van de uitnodigingen vaak stikkers terugvinden om de kaart mee te "verzegelen". Niet echt hetzelfde uitzicht als een lakzegel maar ze hebben er wel iets van weg.

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 9:47:57

Kijk hier eens op
http://www.cartarosa.be/drukwerk/labels.html

Is het zoiets dat je bedoeld?

Jessica
26-8-2011

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 13:13:08

bij ava heb ik ze al gezien!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 20:14:59

www.flessenpost.nl

dagmar
8-7-2011
 Meld misbruik23-2-2011 8:53:58

bedankt voor de tips
ik heb uiteindelijk besloten om een grijs / zilver lint te nemen en heb bij vista print ronde afsluitzegels gevonden die toevallig wel bij het geheel passen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info