TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
23-6-2007
|
30-3-2006 15:24:24
Hey, Ik ken niet al de zalen, maar het kasteel van Zwijnaarde hebben we bezocht en dat vonden we niks. De gasten zitten in 1 lange "gang" met de eretafel ergens in het midden op een verhoogje. Hierdoor hebben de gasten weinig contact met elkaar. Ik vond het er eigenlijk ook niet gezellig.
Het kasteel van wippelgem , je zou er veel betalen vr wat het is. Konincksdonk: heel mooie lokatie, helaas was onze datum niet meer vrij. En de hapjes bij de receptie zijn à volonté !!
Groetjes peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
1-9-2007
|
30-3-2006 15:38:41
Hoi, Ik heb enorm weel zalen 'onderzocht', info opgevraagd, website bekeken enz. Voor osn sprong het Carelshof er van in het begin uit. We zijn een aantal weken geleden een aantal locaties gaan bezoeken en ja hoor, onmiggellijk ons hart verloren aan...het Carelshof (trouwens zeer vriendelijke dame). Anyway, wij gaan nu zaterdag gaan eten met ouders. Duimen dat de keuken lekker is dus en dan leggen we onmiddellijk vast.
Kasteel Conincxdonck vonden we ook wel een mogelijkheid, het is een mooi domein, je hebt echt het gevoel dat je een heel kasteel voor je alleen hebt..maar de feestzaal op zich was in vgl met Carelshof niet zo super.. Anyway, voor ons staat die zaal wel op nr. 2.
ik laat je nog iets weten van Carelshof.
|
|
1-9-2007
|
30-3-2006 15:39:57
Vorige berichtje komt van Mij= Nessie
|
|
7-7-2007
|
30-3-2006 17:06:19
Ook wij hebben een paar van deze zalen bekeken, maar we hebben er zelf geen van genomen: - Kasteel van Wippelgem: Daar zijn we zelf niet meer gaan kijken, nadat we er zelf naar een feest zijn geweest. We zaten toen in een hoekje, ver weg van de dansvloer, zonder zicht op de dansvloer en het was er donker. Het eten was lekker, maar het feest niet echt zo goed. Ook de DJ viel tegen. - Salons Roskam: Mooie zaal, maar voor ons niet zo geschikt, wij werken met een systeem dat mensen later bijkomen en dat zijn er nogal veel (neven en nichten, die ik nauwelijks ken) en die konden niet ontvangen worden in de aparte ontvangstzaal daarom. We zouden hen een aperitiefje moeten aanbieden hebben in de grote feestzaal. Deze zaal heeft een mooie tuin voor recepties! - Carelshof: Mooi kasteel, mooie tuin, vriendelijke eigenares, goede ligging, makkelijk bereikbaar en veel parkeerplaatsen. Maar, wij vonden de zaal niet zo handig. De mensen zitten in een U-vorm, wat op zich wel leuk is, maar onze gasten die later zouden bijkomen, zouden niet bij mekaar kunnen zitten: een helft zou in het ene beentje van de U zitten en de andere halft in het andere beentje. De mensen die aan de uiteindes van de 2 benen van de U zitten hebben geen zicht op de dansvloer. We vonden het geen leuk idee de mensen die later kwamen, de paar mindere plaatsen te moeten geven. - Kasteel Coninckxdonck: mooie zaal, mooi domein, maar was niet echt mijn ding. Ik weet niet echt meer waarom, maar het was zo'n gevoel. De ontvangst was niet echt vriendelijk.
|
|
15-7-2006
|
30-3-2006 18:29:01
Hallo,
wij geven ons feest in het Biezemhof in Aalter. Ik weet niet of dit te ver is voor jullie. Maar de ontvangst was er in ieder geval zeer goed. Je hebt er ook 2 mogelijkheden. Als je heel veel volk verwacht kan je in hun grote zaal terecht. Maar als je een feest geeft onder de 100 personen hebben ze ook een gezellig kleiner zaaltje zodat iedereen niet te ver van elkaar zit. Je kan er ook je menu helemaal zelf bepalen en kan het dus zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Ze hebben er ook een 'huisdj' die voor een treffelijke prijs het feest in goede banen leidt. Maar je hoeft die niet persé te boeken, je mag ook iemand anders kiezen. Voor grote feesten is ook Ten Dauwe zeer goed en behoorlijk van prijs. Het was onze eerste keus maar wij zijn met niet zoveel waardoor de zaal iets te groot uitviel. Het is ook in Aalter, langs het water ergens. Biezemhof ligt dicht bij de afrit van de E40. Hopelijk ben je hier iets mee,
Groetjes, Astrid. 15/07/2006
|
|
29-9-2007
|
30-3-2006 21:44:50
Hey! Wij hebben vorige week onze zaal gekozen: De Lozen Boer in Lochristi. Aan de iets duurdere kant, maar wat ik er al van gehoord heb is altijd heel positief. Zeer lekker eten, heel mooie zalen, vriendelijk onthaal,... Kasteel van Wippelgem hebben we ook gedaan. Op 5 minuten stonden we weer buiten, het kon precies niet rap genoeg gaan. De zaal is niet in het kasteel zelf, maar in het koetshuis. Ik vond ze helemaal niet mooi. Maar das smaak. Veel succes!
|
|
patricia
10-3-2007
|
4-4-2006 14:54:14
hebben onze zaal gevonden. zijn naar hof ter beke geweest maar zo'n stijfe bedoening en hebben uiteindelijk voor roskam gekozen. dit is echt de feestzaal bij uitstek
alvast bedankt allemaal
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|