Terug naar overzicht
* Iedereen nogmaals welkom heten * iedereen al bedanken voor de fijne dag --> je kan dan ook enkele mensen specifiek bedanken, als je dat wil * ev. zeggen dat er een gastenboek is? * iedereen smakelijk eten wensen Wij hadden het niet uitgeschreven, maar natuurlijk wel al nagedacht over wat we allemaal wilden zeggen. Best niet té veel vanbuiten leren of noteren of zo. Hoe natureller hoe beter!
wij (lees: ik, want mijn ventje laat het aan mij over) zullen het redelijk naturel en eenvoudig houden, een beetje zoals Véronique voorstelt - voor ons geen grootse verhalen vol heldendaden
Hey, Ik ben mijn speech helemaal aan het uitschrijven. Ik ben er vorige maand aan begonnen en telkes als er me iets te binnen schiet, neem ik mijn "word-documentje" erbij en vul ik dit aan. Ik bedank iedereen om te komen en voor te fijne dag. En dan doe ik een speciaal dankwoordje naar mijn man, ouders, schoonouders en getuige met een kleine anekdote. En dan tot slot het personeel bedanken
wauw Tinnie ga je dat van buiten leren of gewoon aflezen de avond zelf. Ik ben ook degene die het zal moeten doen vrees ik maar ik weet niet of ik het lef ga hebben voor al dat volk, stel dat ik daar sta en mn woorden niet vind, krijg er al rillingen van haha
Ja hé joke, het brengt inderdaad toch wel enige spanning mee. Ik ga zorgen dat ik de grote lijnen uit het hoofd ken. ik ga wel mijn papieren meehebben voor het geval ik toch even wil spieken ;-)
Hey! Wij gaan ook speechen... aleja, als het aan mij ligt, zouden we dat niet doen! We gaan er gewoon over nadenken... ik begin door iedereen te bedanken om aanwezig te zijn... mijn ouders, zijn ouders, mijn zus en zijn broers te bedanken en dan geef ik door aan mijn vriend .... hoe vlugger hoe beter... hij zal waarschijnlijk nog een paar mopjes erbij doen, zeggen dat de praatpaal daar ergens staat, dat er een gastenboek zal rondgaan en nog nekeer iedereen bedanken zeker?! --> dit allemaal in stukjes nederlands, engels en frans... bah ik heb daar echt geen zin in :) :) Niet teveel over nadenken, het is leuker als het niet gerepeteerd overkomt :)