Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kan ik nog iets doen?

22-2-2011 13:45:43
Hoi lieve bruidjes / -gommetjes,

Wij trouwen in april 2012.
Inmiddels hebben we de zaal/DJ/fotograaf vastgelegd en wachten we op de facturen voor de voorschotten.
Is er nog iets anders waar ik me nu mee zou kunnen bezig houden?
Het lijkt me nog veel te vroeg voor een trouwkleed/uitnodigingen/... Kan ik bijv. nu al een ceremoniemeester vastleggen?
Ik ben zelf een echte planner en zou graag al zoveel mogelijk doen maar weet niet goed wat...
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 771

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 14:12:11

Begin inderdaad al maar met een ceremoniemeester, trouwvervoer, indien voor de kerk al een idee van het misboekje...

Dat zijn toch allemaal dingen dat je nu al kan doen ? Ook zou ik niet té lang meer wachten voor je kleed Ik ben in juli 2010 voor in mei 2011 te trouwen ...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 14:22:43

Als jullie een videograaf gaan nemen is het ook de moment...
Voor de rest afwachten...
Je denkt nu wss "nog zolang", maar voor je het weet is het aan jou :)

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-2-2011 14:31:21

Veel nadenken over ideetjes en leuke detailtjes enzo :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-2-2011 15:10:02

Hallo,

Ik zou inderdaad alles wat je al kan vastleggen zou ik al vastleggen. Je hebt inderdaad nog wel even tijd, maar het is zover voor je het weet. Ik zou toch ook al stilletjes beginnen te kijken voor de kledij, wat doe je met de suite (kledij?), .... Wat gedaan is is gedaan eh!

Groetjes
Annelies

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik22-2-2011 15:28:26

Jullie hebben allemaal gelijk! Wat gedaan is, is gedaan! :-)
Ik zal al eens wat ideetjes verzamelen voor misboekjes ( = mijn minst favoriete onderdeel...). Wss ga ik in augustus/september eens kijken voor een kleed.

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik22-2-2011 19:09:00

Nieuwe collectie komt pas binnen ergens in september/oktober. Ben op 17 oktober geweest om mijn kleedje en ik trouw dit jaar 30 april.
Het is te zien of je misschien iets van de nieuwe collectie wilt of niet :)

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik23-2-2011 12:45:26

Wij hebben al hetzelfde als jullie, plus het trouwvervoer en de ceremoniemeester. Profiteer van het feit dat jullie er nog zo vroeg bij zijn, alle keuzes liggen nu nog open.

Bij ons ligt het nu wat stil, behalve dit forum goed volgen, leuke tips noteren en bij romantische liedjes denken: hé, das misschien een mooie voor de mis

Volgende maand gaan we eens informeren bij het gemeentehuis en de kerk over de uren. Onze ceremoniemeester wil ons daarna al eens spreken om ons al wat details mee te geven waarover we al wat kunnen nadenken.

Voor mijn kleed wacht ik ook tot de zomer, vanaf juli gaan we sowieso opnieuw actiever plannen. Succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...