Terug naar overzicht
Begin inderdaad al maar met een ceremoniemeester, trouwvervoer, indien voor de kerk al een idee van het misboekje... Dat zijn toch allemaal dingen dat je nu al kan doen ? Ook zou ik niet té lang meer wachten voor je kleed Ik ben in juli 2010 voor in mei 2011 te trouwen ...
Als jullie een videograaf gaan nemen is het ook de moment... Voor de rest afwachten... Je denkt nu wss "nog zolang", maar voor je het weet is het aan jou :)
Veel nadenken over ideetjes en leuke detailtjes enzo :)
Hallo, Ik zou inderdaad alles wat je al kan vastleggen zou ik al vastleggen. Je hebt inderdaad nog wel even tijd, maar het is zover voor je het weet. Ik zou toch ook al stilletjes beginnen te kijken voor de kledij, wat doe je met de suite (kledij?), .... Wat gedaan is is gedaan eh! Groetjes Annelies
Jullie hebben allemaal gelijk! Wat gedaan is, is gedaan! :-)Ik zal al eens wat ideetjes verzamelen voor misboekjes ( = mijn minst favoriete onderdeel...). Wss ga ik in augustus/september eens kijken voor een kleed.
Nieuwe collectie komt pas binnen ergens in september/oktober. Ben op 17 oktober geweest om mijn kleedje en ik trouw dit jaar 30 april.Het is te zien of je misschien iets van de nieuwe collectie wilt of niet :)
Wij hebben al hetzelfde als jullie, plus het trouwvervoer en de ceremoniemeester. Profiteer van het feit dat jullie er nog zo vroeg bij zijn, alle keuzes liggen nu nog open. Bij ons ligt het nu wat stil, behalve dit forum goed volgen, leuke tips noteren en bij romantische liedjes denken: hé, das misschien een mooie voor de mis Volgende maand gaan we eens informeren bij het gemeentehuis en de kerk over de uren. Onze ceremoniemeester wil ons daarna al eens spreken om ons al wat details mee te geven waarover we al wat kunnen nadenken. Voor mijn kleed wacht ik ook tot de zomer, vanaf juli gaan we sowieso opnieuw actiever plannen. Succes !!