Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen niet op 20 augustus, maar wel in de buurt :)Wij hebben:- Gemeentehuis- Kerk- Zaal- Kleed+ juwelen+schoenen- Persoon voor kapsel en make-up- Vervoer- Fotograaf- Videograaf- DJ- Bakster voor de bruidstaart en bedankjesMijn verloofde gaat ook in maart een kostuum zoeken en de ballondecoratie voor in de zaal daar zijn we mee bezig. In maart volgen ook uitnodigingen en ringen enzo.
hoi wij trouwen 13 augustus wij hebben al klaar kerk gemeentehuis ( dit gaat in maart al door) zaal traiteur dj fotograaf kleed kostuum en schoenen bruidegom voorlopige gastenlijst voorlopig misboekje ( moet nog goedgekeurd) weten welke ringen gaan ze normaal donderdag bestellen moet nu nog werk maken van het volgende; uitnodigingen vervoer juwelen en schoenen en lingerie bruid kledij dochter gastenboek enveloppendoos deco zaal en kerk bruidsboeket no stress meid alles komt goed we hebben nog een hoop tijd je zit goed op schema grtjs
Wij hebben de belangrijke zaken zoals: gemeentehuis - viering - kledij en schoenen - feestzaal - dj vastgelegd. Wij hebben ook al onze bedankjes (deel ervan), uitnodigingen, ideeën voor bloemen en deco en enveloppendoos, vervoer, viering in elkaar gestoken, nagedacht en ineengestoken van het gastenboek. Wij kijken weldra voor trouwringen, kledij voor de bruidskinderen en afspraken voor make-up en kapper (ook voor proefbeurt) De kleinere zaken zoals playlists, enveloppes schrijven, bedankjes maken, komen heel wat later.
Wij trouwen ook op 20 augustus. Wij hebben reeds: - gemeentehuis - feestzaal - traiteur - DJ - vervoer - fotograaf - kleed - juwelen - kostuum en schoenen - visagiste en kapster Binnen twee weken ga ik op zoek naar mijn schoenen en lingerie. Kledij voor ons zoontje wacht ik nog mee, want hij kan nog groeien. Veel succes!
Aja en de ringen!
Hallo, wij hebben het volgende al: -feestzaal -Dj -stadhuis -Kerk en pastoor -ceremoniemeester -bruidskledij -bruidskledij voor het bruidsmeisje -fotograaf -getuigen -vorige zaterdag is mijn vriend gaan kijken voor een kostuum en binnen kort hakt hij de knoop door wat hij wil kopen want het is een eeuwige twijfelaar ook veel succes nog!!
Hallo! Wij trouwen ook op 20 augustus :) schone datum toch hé! Wij hebben volgende: - zaal + traiteur + dj - ceremoniemeester + vervoer - fotograaf - visagiste - ringen - trouwkleed + schoenen - voorlopig misboekje - getuigen - kerk + pastoor - gemeentehuis (ook in maart al!) Ik denk dat we wel goed op schema zitten. Het volgende op de planning is: bloemen en uitnodigingen! Veel succes nog iedereen!!
Hoi Wij trouwen eveneens 20 augustus! Bij is er al in orde:* Feestzaal met traiteur en dj * Traiteur voor de receptie * Fotograaf* Trouwkleed* Kathedraal en pastoor zijn geregeld en ons misboekje is ook helemaal klaar* Zangeressen kathedraal* Bloemen kathedraal * Kapper, visagiste en nagels* Gemeentehuis* Voorlopige gastenlijst* Babysit voor onze kids Wat moeten we nog doen?* Ringen, (maart)* Schoenen en lingerie (april)* Vergunning Stad Antwerpen voor onze receptie * Vergunning om te parkeren voor de kathedraal. * Bruidsboeket (dat regelt mijn ventje)* Kostuum bruidegom en schoenen (maart) * Uitnodigingen* Bedankjes (idee is er al, nu nog de AVA papierwaren gaan plunderen)* Kledij bruidskindjes (Tijdens de solden, onze kindjes groeien te snel :-)* Vervoer * Decoratie zaalBegint toch te korten, betrap mezelf dat ik zo nu en dan toch zenuwachtig begin te worden! ( nu al...) Grtjs Sara
En nu allemaal samen het zonnetje nog bestellen??? :-) Augustus is inderdaad een zeer mooie maand om te trouwen..Gaan jullie na het huwelijk nog op vakantie?? Wij weten het nog niet goed, omdat we net een huis hebben gekocht.. dus misschien stellen wij het uit tot de Kerstvakantie of volgend jaar. Moet rekening houden met de vakanties (werk in het onderwijs). Bedankt allemaal lieve bruidjes!groetjes
Ik denk dat onze huwelijksreis ook verschoven wordt naar volgend jaar... wij hebben twee jaar geleden huis gekocht en nog aan het verbouwen... En moeten ook rekening houden met onze kindjes... Wat het zonnetje betreft wil ik eieren gaan brengen naar de clarissen, maar weet niet goed of dit nog gedaan wordt en waar er nog clarissen zijn :-)) Grjts!!
@ Sara Mijn schoonmoeder heeft daar iets over verteld :-) Ze heeft dit gedaan met de trouw van haar zus, het regende.. maar ik zal haar eens vragen waar in Antwerpen ze ergens zijn.Wij gaan er wel een dag of 3 tussenuit.. Wellnessweekendje ofzo.. de grote reis zal even moeten wachten. Heb jij je planning al gemaakt? veel liefs