Terug naar overzicht
1.De bruid met haar papa en de bruidegom met de mama. 2. De bruid met de schoonpapa en de bruidegom met de schoonmama, papa van de bruid en mama van de bruidegom dansen dan meestal samen maar kunnen op zich ook al 'vermenigvuldigen' 3. Hierna is er eigenlijk niet echt een regel... Meestal zorgt men er wel voor dat eerst de eretafel leeg geraakt en dan lukraak van alle tafels iemand, zodat snel de dansvloer vol staat en de tafels leeg geraken! ;-)
Hallo, Inderdaad, zoals Véronique zegt. Bij ons was het alleen iets ingewikkelder. Mijn ouders zijn gescheiden (moeder opnieuw getrouwd, vader vaste vriendin). Mijn vader is dan na de 1e vermenigvuldiging zijn vriendin gaan halen en nadat mijn moeder met mijn man gedanst had is zij haar man gaan halen. Ik heb dan ook mijn getuige/broer gehaald. Zo was de eretafel uiteindelijk ook leeg Groetjes Annelies
mijn vriend zijn ouders komen niet, en mijn ouders zijn gescheiden, wat is dan de beste oplossing?
hey, mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn schoonpa is overleden, dus wij gaan gewoon na de openingsdans het feest laten beginnen en niet vermenigvuldigen
Hey, Wij hadden na de openingsdans geen vermenigvuldigingsdans (onze ouders zagen dat niet zitten ). Gewoon ineens het feest laten beginnen. Groetjes, Ilse
@Shana: dan zou ik ook niet vermenigvuldigen, maar gewoon direct een stevige dansplaat, zodat op die manier de dansvloer ook vol staat!