Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke originele vragen voor gastenboek

22-2-2011 14:27:02
hey iedereen ,

kunnen jullie mij helpen? ik ben op zoek naar leuke vragen voor ons gastenboek.
thx

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3199

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 16:52:18

- Wat vond je van de bruidsjurk?
- Wat vond je van het eten?
- Hoeveel heb je gedronken?
- Wat is het grappigste die je vanavond hebt meegemaakt?
- Wie aan tafel was er dronken?
- Heb je gedanst met de bruid/bruidegom
- Welke wijze les wilt u meegeven aan het ons?
- Hoe ziet u ons over 10 jaar?
- Wat vond u het leukst aan vandaag?

- Hoe moeten we ons eerste kindje noemen?
- Wanneer zal ons eerste kindje geboren worden?
- Wie is bij ons de baas thuis?
- Wat wensen jullie ons toe?
- Wat moeten we in de toekomst meer doen?
- Wat moeten we in de toekomst minder doen?
- Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt met bruid of bruidegom?
- Als we kindjes krijgen, welke namen denken jullie dat we zullen nemen?
- Als je aan bruid of bruidegom denkt wat is het eerste woord dat dan in je opkomt?
- Als je bruid en bruidegom met een *drankje moet vergelijken, hetwelke zou het dan zijn en waarom? (en * kan je natuurlijk vervangen door vanalles eh: een bestemming, een auto, een liedje,...)
- Waarom vormen bruid en bruidegom een mooi koppel?
- Wie zou je meenemen naar een onbewoond eiland? Bruid of bruidegom?
- Wie had er vandaag het meest stress?
- Wat is een grappig weetje over de bruid en/of bruidegom?
- Wat is jullie advies voor een goed huwelijk?
- Wat is jouw tip voor een lang en gelukkig huwelijk?
- Wat moet het bruidspaar volgens jou nog gezien of gedaan hebben?

Stefania
14-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 16:58:17

Hoi

Ik was ook van plan om met vragen voor in mijn gastenboek te werken, maar ik weet alleen nog niet goed hoe. Hoe pak je dat dan aan? Waar noteer je die vragen dan? Geef je ze al op voorhand (bv op iedere tafel een lijstje) of leg je het lijstje met de vragen naast je gastenboek?...

mercikes!

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 20:40:45

Wij verwerken dat in ons gastenboek. Bij ons is het een combinatie gastenboek - fotoboek met tussen de foto's de vragen en na elke periode van ons leven komen er dan lege bladzijden. Wij hebben er foto's ingezet om de mensen zo aan te zetten om erin te kijken...en te schrijven dan natuurlijk.

ann
2-7-2011
 Meld misbruik23-2-2011 20:38:14

wij hebben iedereen gevraagd een foto te mailen van hun eigen trouwdag(of gewone foto indien alleen of niet getrouwd)deze gaan we in het gastenboek hangen met bij elke foto plaats voor een tekstje of misschien ook met vraagjes werken,dat weet ik nog ni goe...het is supertof trouwfotos zien aankomen van in dn ouwen tijd.....en fotos die we nog nooit zagen,van vrienden die we leerden kennen nadat ze al waren getrouwd...
zo wordt het boek ook erg persoonlijk vond ik...

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik23-2-2011 23:16:37

hey iedereen ,
sorry voor de late reactie...
druk,druk en druk...

@kirsten,dank je voor de toffe vragen. ga ze is voorleggen aan men verloofde
@stefania, wij hebben mooie witte houten dozen gekocht, van boven kan je er fotos in schuiven. we gaan kaartjes maken bij onze fotograaf met een vraag op. en die stoppen de gasten dan in de doos

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...