Terug naar overzicht
hoikes we zullen zeker duimen dat hij JA zegt. Ik ken wel meerdere mannen die hun trouwring aan hun ketting dragen, of als je echt geen ring wilt, misschien beiden hetzelfde plaatje of zo aan je ketting eventueel met jullie namen of trouwdatum in, ik ken zelf een koppel dat een ring heeft laten tatoeeren tegenwoordig hoor je vanalles dus daar geraak je wel uit, op een dag zie je wel iets waarvan je denkt that's it. veel plezier met de voorbereidingen grtjs
Hey! Oooohhh, superspanneeeennddd!!! Hopelijk zegt hij JA!, maar dat zal wel geen probleem zijn! Mijn vriend werkt in den bouw, en daar mogen ze geen ringen dragen voor hun veiligheid! Ik ga dus een mooi kettingke kopen en hem dat geven :)! Hij vind het jammer dat hij het niet kan dragen... maarja, niets aan te doen :)! Ik heb ook al eens gehoord dat je een tatoo kan laten zetten... das iets dat je moeilijk kan verliezen, hé ;)! Succes!!!!!
Hallo, Ik vind een tatoo als trouwring ook heel tof, je moet er wel voor zijn natuurlijk, maar je kan em in ieder geval niet kwijtraken. Groetjes Annelies
tnx voor jullie reaktie , en jaja duimen maar dat hij ja zegt he !! alhoewel , als hij twijfelt en ik laat mijn lip hangen kan hij me niks weigeren :)) het idee van een juweeltje aan een ketting met onze namen en datum lijkt me wel leuk , kga op zoek !! merci
Spannend!!! Ik duim alvast! Heb ook al eens een horloge geweten waar dan de namen en datum achteraan in waren gegraveerd.
Ik duim mee! Spannend :) Een horloge met jullie namen erin gegraveerd vind ik persoonlijk héél stijlvol! In Sex and the City 2 geeft het hoofdpersonage dat aan haar man voor hun tweede huwelijksverjaardag. Achteraan het horloge stond dan "Me and you, just us two". Vond ik heel mooi! Liefs, Nathalie
Hey, Ik duim ook mee! Mijn man draagt ook nooit juwelen en wij hebben er voor gekozen om voor hem geen trouwring te voorzien. Hebben ook niks anders voorzien. Voordeel is dan wel dat ik bij het kiezen van mijn trouwring volledig mijn zin heb kunnen doen, zonder met hem rekening te moeten houden. Bovendien mocht de mijne dan een beetje duurder zijn dan gepland Groetjes, ilse