Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen trouwringen

22-2-2011 15:35:47
hello , Ik ga nog eens trouwen
dat denk ik tenminste , want ik moet mijn vriend nog vragen ... maar daarvoor heb ik al een datum en de nodige voorbereidingen getroffen. Ik heb een fotoboek gemaakt van al onze jaren samen en op het laatste blad staat dé vraag :)

als hij Ja zegt dan vlieg ik erin om alles te regelen , ik weet nog niet wat ik allemaal wil maar wel heel goed wat ik niet wil en dat is alles wat traditioneel en voorspelbaar is.
enkele ideeen zitten al goed in mijn kopke maar één ding blijft malen , mijn toekomstige draagt nooit ringen of juwelen en een trouwring raakt hij gegarandeerd na enkele uren al kwijt
heeft er iemand een ander ideetje ? mss ergens een ringetje aan een ketting gezien? of iets zeer origineel

laat me jullie ideetjes weten?

Tania
21-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 987

joke
13-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 16:21:22

hoikes

we zullen zeker duimen dat hij JA zegt.
Ik ken wel meerdere mannen die hun trouwring aan hun ketting dragen, of als je echt
geen ring wilt, misschien beiden hetzelfde plaatje of zo aan je ketting eventueel met
jullie namen of trouwdatum in, ik ken zelf een koppel dat een ring heeft laten tatoeeren
tegenwoordig hoor je vanalles dus daar geraak je wel uit, op een dag zie je wel iets waarvan je denkt that's it.

veel plezier met de voorbereidingen

grtjs

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 16:36:13

Hey!

Oooohhh, superspanneeeennddd!!!
Hopelijk zegt hij JA!, maar dat zal wel geen probleem zijn!

Mijn vriend werkt in den bouw, en daar mogen ze geen ringen dragen voor hun veiligheid!
Ik ga dus een mooi kettingke kopen en hem dat geven :)!

Hij vind het jammer dat hij het niet kan dragen... maarja, niets aan te doen :)!

Ik heb ook al eens gehoord dat je een tatoo kan laten zetten... das iets dat je moeilijk kan verliezen, hé ;)!

Succes!!!!!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-2-2011 17:08:31

Hallo,

Ik vind een tatoo als trouwring ook heel tof, je moet er wel voor zijn natuurlijk, maar je kan em in ieder geval niet kwijtraken.

Groetjes
Annelies

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik22-2-2011 17:49:29

tnx voor jullie reaktie , en jaja duimen maar dat hij ja zegt he !! alhoewel , als hij twijfelt en ik laat mijn lip hangen kan hij me niks weigeren :))

het idee van een juweeltje aan een ketting met onze namen en datum lijkt me wel leuk , kga op zoek !!
merci

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-2-2011 17:49:36

Spannend!!! Ik duim alvast!

Heb ook al eens een horloge geweten waar dan de namen en datum achteraan in waren gegraveerd.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-2-2011 19:26:14

Ik duim mee! Spannend :)

Een horloge met jullie namen erin gegraveerd vind ik persoonlijk héél stijlvol! In Sex and the City 2 geeft het hoofdpersonage dat aan haar man voor hun tweede huwelijksverjaardag. Achteraan het horloge stond dan "Me and you, just us two". Vond ik heel mooi!

Liefs,

Nathalie

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik23-2-2011 8:17:22

Hey,
Ik duim ook mee!
Mijn man draagt ook nooit juwelen en wij hebben er voor gekozen om voor hem geen trouwring te voorzien. Hebben ook niks anders voorzien.
Voordeel is dan wel dat ik bij het kiezen van mijn trouwring volledig mijn zin heb kunnen doen, zonder met hem rekening te moeten houden. Bovendien mocht de mijne dan een beetje duurder zijn dan gepland
Groetjes,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...