Terug naar overzicht
Op hun website vind je geen verdelers, er staat gewoon iets van 'goede bruidszaken'. Dus ben ik benieuwd naar de reacties. Heeft er ook iemand een idee wat de prijs is van dergelijke setjes?
hey, ik dacht dat ze dat verkopen bij conny in aalter en bij couture ann in aalst, en normaal is dit niet zo duur, kweet da als je bv marie jo koopt je meer gaat betalen groetjes
Inderdaad, bij Cony in Aalter
Hier enkele lingeriewinkels in Gent... Waar ik DENK dat ze Poirier verkopen! * Princesse tam.tam in de Koestraat * Coeur Pistache op de Nederkouter, das een heel klein winkeltje, maar volgens mij is er daar wel altijd iets te vinden :) * Lineos --> hier geen Poirier, maar wel andere schitterende lingerie!
Ik heb mijn setje ook gekocht in mijn bruidswinkel. Voor de strapless bh met een slipje heb ik ongeveer een €75 euro betaald, k vond dat best meevallen, ik had gedacht dat mijn lingerie meer zou gaan kosten. Groetjes
Amaai, mijn strapless BH en slip van Pionier kost 135 euro!! Denk dat onze bruidswinkel op gebied van accessoires héél duur zijn. Die profiteren daar echt van! Merk koop je dus in bruidswinkels...
De Inno in Gent zou Poirier moeten hebben, las ik ergens.
Weet er iemand of je dit nog steeds in de Inno te Gent kan verkrijgen???