Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur/catering Midden-Limburg

22-2-2011 21:58:39
We hebben een zaal in Diepenbeek gereserveerd voor ons avondfeest. We willen onze gasten wat deftige maar niet te prijzige hapjes geven. We zijn op zoek naar een traiteur die voor 'moderne hapjes' kan zorgen (geen bitterballen of asperge in hesp) maar die ook personeel heeft die we voor de hele avond/nacht kunnen huren (om ook drank op te dienen en te helpen met het opruimen van de zaal). Wie kent een goede traiteur in de buurt? Bedankt!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1165

Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 8:45:57

Hey, welke zaal hebben jullie? Zaal Rooierheide? Die hebben personeel bij de zaal, maar dat moet je wel vragen.
Anders moet je eens googlen naar a point catering in zonhoven. Heel lekker, heel modern en zeker niet te prijzig. wij gaan hen nemen voor ons avondfeest.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik23-2-2011 9:31:56

Hallo,

Wij hadden dezelfde zaal en hebben Luc Haenen gevraagd voor de catering. Alles was heel lekker, ook de hapjes! Bij hem kan je kiezen welke hapjes. Van prijs valt hij ook heel goed mee en hij kent de zaal, das ook een pluspunt. Wij hebben ook prijs gevraagd bij A Point Catering zoals Marijke, maar Luc Haenen zit qua prijs nog goedkoper. Wij hebben ook de bediening via hem genomen...

Groetjes
Annelies

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik23-2-2011 9:34:34

Wij hebben Raf & Marisa als traiteur. Ze hebben geen vaste menu's ofzo, ze maken wat jij graag wilt! Natuurlijk denken ze zelf ook mee, want ik ken bvb ook niet alle gerechten :-)

Hun adres is: marisa.leesen@telenet.be

joke
13-8-2011
 Meld misbruik23-2-2011 16:06:25

Hoi

als ik me niet vergis doet Bart Claes dit ook, hij heeft ook 2 feestzalen in diepenbeek
maar doet ook traiteur, ik heb er ooit buffetten en hapjes afgehaald, wel al paar jaar geleden, even navragen of ze dat nog doen en of hij ook personeel levert, hij staat allesinds
bekend voor goede kwaliteit.

hopelijk ben je er iets mee

grtjs

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik23-2-2011 18:05:25

traitteur raf loos uit heusden,
dacht dat zijn webadres, www.traitteurraf.be is, anders moet je zijn naam maar ens intypen bij google..en je vind hem zeker
wij hebben deze voor onze trouw, en hij doet alles, personeel, garconnen, eten, opruimen... dus is heel tof da wij aan niets meer moeten denken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...