Terug naar overzicht
Hey, welke zaal hebben jullie? Zaal Rooierheide? Die hebben personeel bij de zaal, maar dat moet je wel vragen. Anders moet je eens googlen naar a point catering in zonhoven. Heel lekker, heel modern en zeker niet te prijzig. wij gaan hen nemen voor ons avondfeest.
Hallo, Wij hadden dezelfde zaal en hebben Luc Haenen gevraagd voor de catering. Alles was heel lekker, ook de hapjes! Bij hem kan je kiezen welke hapjes. Van prijs valt hij ook heel goed mee en hij kent de zaal, das ook een pluspunt. Wij hebben ook prijs gevraagd bij A Point Catering zoals Marijke, maar Luc Haenen zit qua prijs nog goedkoper. Wij hebben ook de bediening via hem genomen... Groetjes Annelies
Wij hebben Raf & Marisa als traiteur. Ze hebben geen vaste menu's ofzo, ze maken wat jij graag wilt! Natuurlijk denken ze zelf ook mee, want ik ken bvb ook niet alle gerechten :-) Hun adres is: marisa.leesen@telenet.be
Hoi als ik me niet vergis doet Bart Claes dit ook, hij heeft ook 2 feestzalen in diepenbeek maar doet ook traiteur, ik heb er ooit buffetten en hapjes afgehaald, wel al paar jaar geleden, even navragen of ze dat nog doen en of hij ook personeel levert, hij staat allesinds bekend voor goede kwaliteit. hopelijk ben je er iets mee grtjs
traitteur raf loos uit heusden,dacht dat zijn webadres, www.traitteurraf.be is, anders moet je zijn naam maar ens intypen bij google..en je vind hem zekerwij hebben deze voor onze trouw, en hij doet alles, personeel, garconnen, eten, opruimen... dus is heel tof da wij aan niets meer moeten denken...