Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij mannen

22-2-2011 22:03:13
Dag bruidjes

Met geen 130 dagen meer op de teller zijn we blijkbaar al schromelijk te laat om suitekledij vast te leggen voor de mannen? Blijkbaar is het best om 3mnd op voorhand te reserveren?
Nu mijn vraagje: kunnen jullie mij adresjes geven waar je suitekostuums kan huren in de regio West-Vlaanderen? Wij zijn al naar Jonovan in Roeselare geweest, maar ik vind dat er weinig keuze is...
Wij zijn ook nog op zoek naar een kostuum voor het bruidsjongetje.
Weten jullie wie er normaal instaat voor de kosten van de suitekledij? Betalen deze personen dat zelf of betaalt het bruidskoppel dit? Of wat zijn hiervan de gewoontes?

Groetjes!
Stefanie

Stefanie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1788

davina
6-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 22:45:38

hey,
wij zijn bij verovan geweest in oostrozebeke en wij hebben er vrij vlug onze keuze gevonden, bij ons betalen de mannen uit de suite zelf hun kostuum, ik persoonlijk vind dat 50 euro voor een kostuum te huren niet de wereld kost vooral omdat moesten ze iets anders kopen zijn ze zeker meer geld kwijt

groetjes

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik22-2-2011 23:46:04

In Kuurne bij vanwynsberghe daar gaat mijn ventje kijken
www.ceremoniekledij vanwynsberghe.be

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 9:09:55

Wij zijn bij Vanwynsberghe (Kuurne), Jonavan (Roeselare - uiteindelijke keuze) en Gentleman (Izegem) geweest. Dit is nu zo'n twee weken geleden, en wij waren zeker nog niet te laat, bij geen enkele van de drie. Dus met jullie 130 dagen op de teller moet je je geen zorgen maken hoor! Dit weekend misschien actie ondernemen?

Succes!

PS: ik denk dat er ook nog ene in Oostende is, Scarpellini of zo, denk dat hier ergens te hebben gelezen.

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 10:16:55

Beste Stefanie

Wij zijn ook bij de drie winkels geweest waar Charlotte heenging. Dat is voor ons ook pas enkele weken geleden, dus ik denk dat je nog niet te laat bent.
Wij hebben onze keuze gevonden in Gentlemen in Izegem.
Het is inderdaad in het algemeen dat er weinig keuze is in verhuur suitekledij voor de mannen. Toch heeft elke winkel zo beetje z'n eigen stijl. Best een kijkje gaan nemen en vergelijken (ook in functie van jouw kleed) is dus wel aangeraden.
Wij hebben beiden geen broers of zussen en hebben voorgesteld aan onze getuigen om de suitekledij van de mannen te betalen. Zij vonden dat niet nodig, maar wij stonden er op. Je kiest daar natuurlijk zelf in eh. Volgens mij ligt het anders als je broer/zus als getuige hebt.

Stefanie
2-7-2011
 Meld misbruik23-2-2011 12:32:54

Bedankt iedereen voor jullie snelle reacties! Ik begon al te panikeren dat we te laat zouden zijn om suitekledij te reserveren, maar jullie hebben me gerust gesteld.
Deze namiddag gaan we es rondrijden naar verschillende winkels! Ik hou jullie op de hoogte wat het geworden is! ;-)

Groetjes

Stefanie
11-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 13:45:03

scarpellini in oostende heb je ook
wij zijn bij de baerdemaecker in eeklo geweest
maar hun agenda loopt snel vol

hoeveel hebben jullie betaald voor de huur van de suitepakken ?
ik lees van davina 50 euro, maar bij mij was dat toch wel iets meer... (116 euro met alles incl dus kostuum, hemd, gilet)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...