TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
31-5-2011
|
22-2-2011 23:01:38
Hey kim, is er geen mogelijkheid meer om ze nog te ruilen? Misschien vind je nog wel iets in de gewone lentecollectie?
|
|
Kim
21-5-2011
|
22-2-2011 23:04:31
Mja, ik moet wel tegen 12 maart al schoenen hebben, de 1e pas van mijn kleedje is dan (lengte wordt dan bepaald) ..
|
|
karen
31-5-2011
|
23-2-2011 0:06:05
Dat is al snel, maar de lentecollectie komt nu wel volop binnen! Ik duim voor je!
Het is toch echt belangrijk dat je op zo'n dag op je gemak bent...
|
|
Sara
20-8-2011
|
23-2-2011 0:10:48
Hebben ze in de winkel waar je jouw kleedje gekocht hebt geen trouwschoenen? Ik koop de mijne ook in de bruidswinkel, en ik laat ze kleuren in de kleur van mijn kleedje. Zo ben ik zeker dat ze dezelfde kleur hebben... In Nederland is er ook een winkel waar ze heel veel keuze hebben, mss daar eens gaan kijken. De winkel noemt TSJARI. Succes nog!
|
|
Kim
27-8-2011
|
23-2-2011 8:52:52
Jammer, er bestaat ook een spray voor erin te spuiten, dan moet je even op je schoenen rond lopen en doen ze normaal geen pijn meer, misschien ook een optie? En die kleur, je ziet de schoenen toch niet echt, deze kan je nog dragen nadien, maar van die bruidsschoenen vliegen toch ergens in de doos weg. Succes
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
23-2-2011 9:02:33
Moest ik jou zijn, ik zoek nog een paar back-up schoenen. Waarschijnlijk doe ik dit ook, vooral dan als reserve tegen pijnlijke voeten. Als jij jouw schoenen die je van je mama hebt gekregen kan dragen tijdens het huwelijk zelf (gemeente en/of kerk), dan zal je mama al heel blij zijn - daarna kan je nog altijd switchen. De 'moeilijke' voeten van haar dochter kennende, zal ze dit wel begrijpen.
Het is een gedoe hé, de perfecte schoenen vinden voor die dag? Ze moeten én goed zitten, én elegant zijn, én de juiste kleur hebben, etc. veel verwachtingen voor dit ene paar .
@ Kim: over welke spray heb je het? Lijkt me een interessante tip...
|
|
Katrien
14-5-2011
|
23-2-2011 10:00:20
Ik ben van plan om nog een paar gewone witte ballerina's te kopen, voor later op de avond als ik echt pijne voeten heb en de mensen toch niet zo hard meer op mijn voeten letten ... :)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
23-2-2011 11:35:21
Ik heb er ook van Luca Renzi van Van Loock, maar met ronde tip. Heel gewone schoenen, gesloten vooraan en achteraan met riempje dat schuin over wreef loopt. Kosten ook 163 euro, maar die zaten wel SUPER
Anders moet je daar eens voor gaan kijken? Mss ruilen ze die anderen dan nog wel...
|
|
Kim
21-5-2011
|
23-2-2011 13:04:45
Kelly, Heb je daar een foto van? .. Ik heb net gebeld, ruilen doen ze niet tenzij zelfde model in een andere maat of zo :( .. Heel jammer ..
|
|
Evelien
2-4-2011
|
23-2-2011 13:11:08
Mijn schoenen zijn van het merk Rainbox. Zelfde model als die van mijn schoonzus blijkbaar en die liet me alvast weten dat ze supergemakkelijk waren Ik heb in de winkel gewoon echt gepast tot ik een paar vond waar ik echt makkelijk in zat. Zoals hier al aangehaald werd zie je die toch niet onder een lang kleed
|
|
Stefanie
11-6-2011
|
23-2-2011 13:41:45
ik zou ze alvast toch nog een beetje inlopen en daarna nog zien
|
|
Kelly
4-6-2011
|
23-2-2011 14:25:04
@ Kim: hier niet bij de hand. Allé, da vind ik toch raar zenne.. allé, ruilen in andere maat wel maar model niet??! Prijs is begot dezelfde.... Stuur me je mailadres door, dan probeer ik morgen er een foto van te nemen en door te sturen (vanavond ben ik niet thuis)
|
|
Marian
14-5-2011
|
23-2-2011 14:30:57
Kelly, Aan jouw beschrijving te lezen lijkt het alsof we dezelfde trouwschoenen hebben gekocht bij Van Loock ! :) Ik vond de andere collectie ook te puntig. Deze zijn ook nog niet echt rond, maar toch minder puntig dan de andere collectie. De verkoopster beweerde toen dat deze schoenen de meest ronde punt hebben die een bruidsschoen zou kunnen hebben...
|
|
Kim
21-5-2011
|
23-2-2011 15:23:10
Bah, 'k had daar echt geen leuke verkoopster :( Niet vriendelijk, niet echt geïnteresseerd. 'k Vond 't toen al jammer want had er veel van verwacht maar 'k denk dat 'k uiteindelijk niet meer durfde zeggen dat 'k toch nog niet 100% zeker was. Zou het misschien wel lukken als ik gewoon met de schoenen langs ga? Ik heb vanmiddag gebeld en die vrouw zei dat op de klantenkaart staat dat schoenen niet geruild worden. Kelly, mail is kimvg@telenet.be. Alvast bedankt!
|
|
Tinne
4-6-2011
|
23-2-2011 17:06:50
Ik ben momenteel ook al aan mijn 2de paar schoenen. Het eerste paar kocht ik bij de bruidswinkel waar ik mijn kleed kocht. Toen ik ze thuis aan het inlopen was, merkte ik een verschil, de ene schoen was een halve maat groter dan de andere.
Dan ben ik ook maar op zoek gegaan naar andere schoenen en ben ik bij Tsjari in breda terecht gekomen. Wel een eindje rijden maar ik heb er geen minuut spijt van gehad. De schoenen die ik nu heb zitten super, hebben 118euro gekost (ipv 160euro van mijn eerste paar) en kan ik achteraf nog laten kleuren. Schoenen moeten toch al lekker aan je voet zitten, anders kan je er geen ganse dag op lopen.
Mocht je er dus toch nog andere willen kopen, www.bruidsschoenen.nl is zeker een aanrader, ze kijken echt naar de vorm van je voet en zien zo als de schoen niet bij je voet past. Zo'n service heb ik in België nog nooit gehad en ze doen zelfs op zondag open als je wil. Lijkt wel een reclamespot maar is het zeker niet.
|
|
Kim
21-5-2011
|
23-2-2011 17:41:18
En ik woon dan nog dicht bij Breda .. 'k Had de winkel net ontdekt nadat ik mijn schoenen gekocht had :( Man man man, kieken dat 'k soms ben. 'k Ben echt aan 't twijfelen naar waar ik zou gaan: Van Loock opnieuw (proberen te ruilen voor een ander model), die Tsjari of de Noë Pumps winkel in Waregem ..
|
|
Tinne
4-6-2011
|
24-2-2011 13:18:02
Ik zou eerst met de schoenen terug gaan naar Van Loock. Ze hebben toch geld genoeg gekost, en zijn nog altijd niet gebruikt. Zeg dat je ze nu pas beginnen inlopen bent en dat ze echt niet goed zitten. Mocht het niet lukken ga dan toch maar eens bij Tsjari zien. Echt supervriendelijke mensen. Toen ik er was waren er schoenen waarop je korting kreeg (einde collectie) misschien kan je daar nog een koopje tussen vinden?
|
|
Mariska
9-7-2011
|
25-2-2011 12:43:34
Elsa Coloured shoes is echt een heel mooie collectie van bruidsschoenen. Voor elk wat wils! via www.elsacolouredshoes.com kan je het verkooppunt bij jou in de buurt opvragen.
Achteraf kan je ze terug binnendoen in de winkel en ze in een ander kleurtje laten zetten.
Succes!
|
|
Jili
12-5-2012
|
8-2-2012 18:27:50
Hoi Kim,
Het is al een jaartje geleden dat je dit berichtje hier hebt gezet, maar hoe is het nu eignelijk afgelopen met jouw schoenen?
Ik ben vanmiddag ook naar Van Loock geweest en heb schoenen gekocht, nu kom ik thuis en ik dacht van "ik ga ze eens inlopen", maar ik heb pijn aan mijn voetjes! Hier ga ik noooooooit geen dag mee kunnen rondlopen...
maar wisselen mag dus niet?! :-(
Groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
8-2-2012 19:20:13
Hey Jill, ben ermee naar de winkel geweest en ze hebben ze bekeken maar wilden ze niet ruilen. Hangt er echt vanaf hoe "beschadigd" de zool is, ik had er echt maar even mee door huis gewandeld (op tegels) en ze vonden dat ze ze zo echt niet meer verkocht kregen ..
Heb toen een paar andere schoenen gekocht (deze keer wel een goede verkoopster) en die heb ik op onze trouwdag zonder probleem een dag kunnen aandoen. De andere zijn op zich niet verloren want waren wel mooie, gewone (witte) schoenen die eventueel ook gekleurd kunnen worden maar heb ze toch niet meer aan gehad .. Jammer van de dubbele kost maar ja. Je kan altijd eens proberen eh, gewoon langs gaan! En anders veel inlopen .. Succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|