Terug naar overzicht
Hoi Nele Mijn aanstaande neemt ook zijn mama als getuige... Dus dit kan perfect, zijn wel meer koppels die dit doen. Ik zie er geen nadelen in, integendeel, ik denk zelfs dat jullie ouders dit een beetje als een eer zullen zien :-) Veel succes
ik heb ook mijn moeder als getuigen en mijn aanstaande zijn moeder , eerder omdat zijn broer al eens getrouwd is geweest en zijn moeder dit niet mocht gunt mijn aanstaande dit wel voor haar en je zag dat ze er enorm blij mee was toen hij haar vroeg ...ook mijn moeder gaf me de reactie : ik dacht dat je het nooit zou vragen ook wij trouwen enkel voor de wet in het gemeentehuis en eigenlijk moet het niet meer om getuigen te hebben maar bij ons gaat het al meer om de traditie van getuigen dus gunnen wij het onze ouders eens :-)
ja idd, ik snap dat ook wel! ik zie er ook geen nadeel in! waarom zou je het niet doen eh... grtjes
Warom zou je het niet doen? Bij vrienden waren het wel de grootouders en trots dat ze waren.....
ik neem ook mijn papa, geen nadelen hoor, denk een echte eer voor hun als jullie dat willen moet je dat gewoon doen grtjs
mijn mijn eerste huwelijk ( jaja tis nu de tweede keer ... ) had ik ook mijn mama als getuige. Niets mis mee