Terug naar overzicht
wij hebben bruidskindjes, dus bij ons geven zij de ringen aan. Heb je echt niemand om de ringen aan te geven, doet de burgemeester of eerste schepen dat wel. En je het natuurlijk door je getuige laten afgeven! Daar zal niemand problemen mee hebben! Of je kan misschien iets speciaals laten maken van het bruidsboeket zodat je de ringen daaruit kan nemen....het is maar een ideetje
Wij hebben wel bruidskindjes, maar die zijn nog klein en zullen tijdens de mis af en toe naar buiten gaan met de opa om daar te gaan spelen... Ze lopen dus voorop met de ringen, geven dan de ringen aan mijn vriend's getuige! Dus geeft de getuige eigenlijk de ringen aan! Het is hoe jullie het willen :)! Succes!
Wij vragen ook aan een van de getuigen om de ringen bij te houden. Volgens mij zal niemand daar raar van opkijken, zeker niet als er gaan bruidskindjes zijn (zoals bij ons)
Dag, wij hadden ook geen bruidskindjes daarom had mijn man ze zelf bij hem.....
Hallo, Wij hadden ook geen bruidskindjes en bij ons heeft mijn grootvader de ringen gebracht. Wij wisten dat dit voor hem heel veel zou betekenen. Hij was ook zo trots dat hij dit mocht doen! Groetjes Annelies
Bij ons waren het idd de getuigen: mijn broer gaf me de ring voor mijn man aan (héél intens moment!, is eigenlijk een soort 'bevestiging') en mijn man kreeg mijn ring ook van zijn broer.
ik dacht ook aan een van de getuigen
De ceremoniemeester kan hiervoor ook zorgen.