Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En daar staat de 100 !

23-2-2011 11:51:33
En dan ook nog 12u 12min....... maar kom, ik zie 100 dus me content! haha

Doe het momenteel iets rustiger aan, al heel veel geregeld, maar zit nu superhard te sukkelen met mijn schouderbladen, ik verga van de pijn. Dinsdag moet ik naar een fysio/reumatoloog... Hopelijk heeft hij goed nieuws want mijn mama heeft ook reuma.....
Heb maar schrik dat ik da ook heb, allé misschien nog wat jong voor? Hoop hoop...
In ieder geval: dat die pijn maar weg is tegen 4 juni want zo hou ik het genen helen dag vol hoor. Kan ik niets genieten van onze dag.

Zaterdag laat ik me alvast goe verwennen: proefmake-up en ondertussen ook gestart aan zonnebankkuur (warmte doet ook wat goed aan schouders).
Daarna zullen we eens aan de heren van de suite beginnen.

Ben er niet goed uit wat te doen met hen:
Donkergrijs kostuum met wit hemd en fuchsia das (of gaat dat te hard zijn?)
of
donkergrijs kostuum, allemaal een pastelkleurtje van hemd met een bijpassende kleur das.. Maar welke kleur dan?

Jullie een idee?

Grts
Kelly

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 697

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-2-2011 12:07:24

Kelly,

Opletten met die reumatologen. Ik zat met afschuwelijk zeer in mijn pols (ik kon mijn eigen vlees niet snijden, niets meer optillen , enz). Na talloze onderzoeken was de conclusie: reuma. Met er nog bij: stop maar met werken (tja secretaresse!). Ik heb dat nooit willen toegeven en gelukkig. Ik nam dagelijks cortisone en nog een 20 tal andere reumapillen. Na talloze andere dokters te hebben gezocht, eentje gevonden die me wou opereren, want het kon zo niet verder. Bleek dat het mijn pezen was die bijna los was ... Operatie, revalidatie, en weg pijn. 2 jaar lang heb ik ernaar gezocht en met die pijn geleefd. Nu kan ik hem nog voor 60% gebruiken, maar ik kan tenminste terug full time werken. Ik mocht dus al op ziekenfonds gaan op mijn 21ste ...
T'zit ook beetje bij ons in de familie, de conclusie wordt volgens mij soms héél vlug getrokken !

En zonnebank is inderdaad goed!! ;-) Ik ga er ook eentje doen binnen 10 min se! ;-) hahaha

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 13:40:02

Zalig hé die 100. Ik heb eindelijk het gevoel alsof ik echt kan beginnen aftellen. Nu begint het dichter te komen en alles een beetje vorm te krijgen.

Beja
4-6-2011
 Meld misbruik23-2-2011 13:58:43

woehoew, hier ook 100 op de teller!!!!!
't zal er allemaal snel zijn, kan al niet meer wachten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...