Terug naar overzicht
Kelly, Opletten met die reumatologen. Ik zat met afschuwelijk zeer in mijn pols (ik kon mijn eigen vlees niet snijden, niets meer optillen , enz). Na talloze onderzoeken was de conclusie: reuma. Met er nog bij: stop maar met werken (tja secretaresse!). Ik heb dat nooit willen toegeven en gelukkig. Ik nam dagelijks cortisone en nog een 20 tal andere reumapillen. Na talloze andere dokters te hebben gezocht, eentje gevonden die me wou opereren, want het kon zo niet verder. Bleek dat het mijn pezen was die bijna los was ... Operatie, revalidatie, en weg pijn. 2 jaar lang heb ik ernaar gezocht en met die pijn geleefd. Nu kan ik hem nog voor 60% gebruiken, maar ik kan tenminste terug full time werken. Ik mocht dus al op ziekenfonds gaan op mijn 21ste ... T'zit ook beetje bij ons in de familie, de conclusie wordt volgens mij soms héél vlug getrokken ! En zonnebank is inderdaad goed!! ;-) Ik ga er ook eentje doen binnen 10 min se! ;-) hahaha
Zalig hé die 100. Ik heb eindelijk het gevoel alsof ik echt kan beginnen aftellen. Nu begint het dichter te komen en alles een beetje vorm te krijgen.
woehoew, hier ook 100 op de teller!!!!!'t zal er allemaal snel zijn, kan al niet meer wachten :)