Terug naar overzicht
Noordkaap met ik hou van uof bob marley met one loveGroetjesAn 16/12/06
Wat dacht je van Allegria van Cirque du soleil?Groetjes,Sofie 22-07-06
Hoi,wij hebben 'The best is yet to come' van Novastar.groetjes,Guy en Veronique
Hey,Wij gaan voor "Beautiful day" van U2.Groetjes,Jurgen en Sandra14/08/2006
I feel good van James BrownHeel swingend.Wij nemen ook Love Generation.GroetjesVicky09.09.06
Wij draaienyou'll never walk alone.groetjes Ellen
Wij wouden eerst ook U2 met Beautiful Day nemen, maar het refrein vind ik misschien wat te luidruchtig. Nu hebben we gekozen vr Phill Collins - You'll be in my heart.Isabelle 20/5/06
Wij werken ook met live muziek en hebben gekozen voor "When I'm 64" van The Beatles. Een up-tempo nummer met een leuke tekst. Ideaal als uittrede-lied vonden we. Groetjes, Els
Hoi, Wij zijn buiten gegaan op een lied uit West side story " There is a place for us ", mijn broer enkele jaren geleden koos voor het lied van Herman Van Veen " Ik ben vandaag zo vrolijk, het lijflied van Alfred Jodocus Kwak" Dat was inderdaad erg apart en heel vrolijk. veel succes ine
Wij hebben een heel klassiek liedje gekozen : Gelukkig zijn van Ann ChristyGroetjesLien26/05/2006
Wij nemen ook 'When I'm 64' van The Beatles! Zal gezongen worden door 4 mannen. groetjesKarolien (nog 8 dagen!)
Wij nemen waarschijnlijk het nummer "so happy together" . Heel swingend, leuk en grappig
Hallo,Wij hebben 'The best is yet to come' van Novastar.Groetjes,Marc en Vanessa
Hallo,Wij nemen Beautiful day van U2!!
Amai bedankt voor de talrijke voorbeelden. Mijn verloofde en ikzelf gaan ze dit weekend eens beluisteren en dan onze keuze maken.Hartelijk dank!!!!!!