Terug naar overzicht
Beste Ann, Persoonlijk vind ik het nogal geriskeerd om een trouwkleedje via een postorderbedrijf te bestellen. Als je een eenvoudig, niet te duur, kleedje wil, kan je ook eens naar Youniek Bruidsmode in Turnhout gaan. Zij maken het kleedje van je keuze op maat voor een heel redelijke prijs (tussen 399€ en 899€). Veel succes met je zoektocht naar JE droomkleedje Groetjes Nathalie
Hey! Ik heb hier al vaak gelezen over aziexport! Kheb enkel goede commentaar gelezen... doe hier een zoekopdracht dan kan je het ook lezen :)! Misschien een optie: als je gewoon een kleedje wil die je daarna nog kan aandoen, ga dan eens gewoon naar een "chiquere" winkel dan je gewoon bent... misschien vind je daar wel iets leuks!
Beste, Aziexport en Youniek Bruidsmode zijn dezelfde. Sinds oktober vorig jaar hebben ze een winkel in Turnhout en hebben ze hun naam veranderd. Daarvoor was het gewoon bij hen thuis. Veel succes Groetjes Nathalie
informeer ook eens bij naaisters. zij maken op maat en volledig naar je zin, maar kunnen voor een goedkopere stof kiezen, waardoor de prijs ook best meevalt. ik heb vroeger nog geïnformeerd en ze konden mij al iets maken voor 500€.
Ik blijf het ook steeds herhalen: Zoek ook eens op OUTLET. Sommige bruidswinkels doen dat (da's collectie vorig jaar, maar aan sterk verminderde prijzen, soms al vanaf €200). Als je er nog een daguitstap wil/kan van maken: in Nederland zijn er veel zo'n shops. Zeker eens googelen. Cindy