Terug naar overzicht
Hey, Ik ben ook aan het twijfelen om zo'n extensions te komen....Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Normaal gezien hebben ze altijd een soort proefpakketje bij de kapper...Je kan misschien eens je haar daarmee laten opsteken en kijken of je het de moeite vindt om het te kopen of niet.Meestal kunnen kappers hier wel weg mee!
Hoi Joy, ik heb mijn proefkapsel laten doen, en hierin waren ook clip extensions verwerkt. wel ik moet zeggen ik was heel aangenaam verrast! ze bleven echt goed zitten, en het effect was heel mooi... ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar het is zeker de moeite waard!
hoi ik heb er thuis liggen en draag ze nooit! je ziet waar ze bevestigt zijn als je je haar los draagt. als je ze opsteekt heb je hier minder last van, maar dan zou ik ze wel heel zeker door een kapster erin laten zetten.
mijn zus heeft die en die gaan toch al een heel tijdje mee . die van haar kun je zelfs kleuren dus telkens als ze van haarkleur veranderd worden de clips mee gekleurd . en ze gebruikt dikwijls als we eens een stapje zetten in een discotheek
Hallo, Mijn dochter heeft ook zulke extensions met clipbevestiging, ze kan ze stijlen, krullen en eventueel kleuren, ze tevens ook met clips te bevestigen.Ze kan ze perfect indoen zonder dat je de clips ziet denk gewoon iets van kunnen en meer niet, je kapper moet zoiets perfect kunnen.Ik wou ze ook niet echt aanschaffen voor haar omdat ze inderdaad duur waren maar toen we eens gingen shoppen in Antwerpen(offerandestraat), hebben we ze daar gekocht ze zijn daar veel goedkoper, je kan er alle kleuren nemen en ze hebben zowel nep als echte haren daar, als je wat in die richting zit zeker eens een kijkje waard... Een vriendin van mij had deze ook met haar huwelijk, als je u e-mail adres door stuurt kan ik haar facebookpagina geven en kan je haar foto's van haar huwelijk eens bekijken.. Succes nog met je voorbereiding
Hoi! Ik plaats microring-extensions! Deze zijn wel semi-permanent. Dwz dat ze na een paar maanden uitgroeien en dan kan ik ze weer omhoog plaatsen. Dat kan je wel bijna een jaar zo doen! Dit systeem is ook absoluut niet schadelijk voor je haar, ze worden er niet ingebrand maar gewoon bevestigd met microrings. Je kan naar mij toe komen om ze te laten plaatsen of ik kom in de provincie Antwerpen ook aan huis! Voor meer info: www.123website.nl/prettybylies Groetjes Annelies