Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Annelies

31-3-2006 7:56:54
Hallo Annelies,

Mijn zus is vorig jaar op 3.12.2005 getrouwd! Het was toen ook koud, af en toe viel er wel een buitje en zelfs soms scheen de zon!

En dat viel allemaal heel goed mee, je hebt daar praktisch geen last van, echt koud heb je het niet want je hebt zoveel zenuwen dat je dat op dat moment niet voelt. Regent het en heb je een ceremoniemeester, die bij je voor de eerste druppel de kans heeft gehad om op je hoofd te vallen!

Wij trouwen op 22.12.2006 dus nog wat later en als er iets is waar ik me totaal niets van aantrek is het wel het weer!

Het is zoals het is, en het zal mijn pret zeker niet bederven!

Dus ga gerust voor 9.12, lekker romantisch zo in de winter (trouwens dat zei iedereen bij mijn zus je kan het dan veel gezelliger maken dan in de zomer he)

Groetjes,
Karen

22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 519

2-12-2006
 Meld misbruik31-3-2006 8:47:48

hallo annelies en karen

wij trouwen op 2 dec dit jaar en dat is echt een bewuste keuze. we hopen zelfs op sneeuw ;-)!

hoewel er geen speciale wintercollectie bestaat in trouwkleedjes, heb je natuurlijk wel de optie om met zo'n wit pelsje rond te lopen, als dat jouw stijl is uiteraard!

extra voordeel van een winterse bruiloft: je kan gaan skien op je huwelijksreis!! (doen wij)

niet twijfelen, zou ik zeggen!
groetjes
birgit
02.12.06

28-10-2006
 Meld misbruik31-3-2006 9:55:20

Hey Karen en Birgit,
bedankt voor jullie berichtje! Ik begin al meer en meer kriebels te krijgen en vind het eigenlijk bst wel spannend zo in de winter te trouwen, das toch een beetje anders dan anders hé? En wat je schirjft, daar hebben wij ook al aan gedacht, het is dan inderdaad lekker warm, knus en gezellig binnen! Nog veel succes met de voorbereidingen!!
Groetjes,
Annelies

17-12-2005
 Meld misbruik31-3-2006 13:22:05

Hey,

Wij zijn getrouwd op 17/12/2005.
Het was ook van ons een bewuste keuze om in de winter te trouwen.
Heel gezellig en romantisch, want overal heb je al de kerstversiering. Wij hebben er zeker geen spijt van. We hadden ook gehoopt op sneeuw. Toen ik opstond die dag was er echter van sneeuw niets te zien, maar toen ik bij de kapper zat viel de sneeuw echt in grote vlokken naar beneden, zalig. Er lag een mooi wit tapijt toen we naar de kerk reden. Ook voor de foto's was dit eens iets speciaals. Ik zou het zeker direct opnieuw in de winter doen. En dat je geen 25° moet verwachten dat weet je ook wel dan, dus het kan alleen maar beter zijn dan wat je verwacht.

Groetjes,

Joke

16-12-2006
 Meld misbruik31-3-2006 16:09:41

hehe wat leuk, hier ook een birgit die december heeft uitgekozen! Bij ons wordt het 16 december, en ik vind het heeeeeeeeeelemaal super! Kerstsfeer!! We gingen vorig jaar in december ook onze zaal bekijken, en dat was echt oerrrrgezellig, kaarsjes, kerstbomen, open haard... Ik maak me absoluut geen zorgen wat het weer betreft, we zien wel! groetjes,

andere birgit ;)

Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik31-3-2006 17:58:53

Hallo winterbruidjes,

Leuk om weten dat we niet de enige zijn die 16 december als trouwdatum hebben uitgekozen.
Er zijn er al een paar die negatieve reacties op ons hebben gegeven zo van wat jullie doen in de winter dan is het koud.
Maar hier in belgië heb je toch nooit geen garantie van mooi weer en wij vinden de kerstperiode een mega romantische en gezellige tijd.
Hebben jullie eindelijk al veel voorbereid aan jullie trouw?

Groetjes

An
16/12/06

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik2-4-2006 9:18:06

Hey Annelies,

wij zijn vorig jaar ook op 3 december trouwen en ik kan het iedereen aanraden!

Zoals hieronder ook al staat ... je weet dat het geen prachtig weer zal zijn, dus daar moet je je al geen zorgen over maken. Bij ons was het alleen 's morgens grijs maar toen we uit de kerk kwamen scheen er een prachtig winterzonnetje. Trouwens van de kou moet je je niet te veel aantrekken. De adrenaline zorgt er wel voor dat je het warm hebt (en ik kan het weten want ik had een kleedje met haltertop en enkel een stola en heb geen kou gehad)Wij hadden trouwens ook een binnen- en een buitenlocatie voor foto's en ik vind die van binnen eigenlijk nog mooier dan die van buiten.

Bovendien is december een maand vol sfeer, iedereen die al naar de feestperiode uitkijkt ... een echte "feestmaand" dus. Een ideaal moment voor een speciale gebeurtenis!

Veel succes
Kathleen
03.12.05
http://users.telenet.be/kathleen-dimi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...