Terug naar overzicht
Hey An, Ben blij dat jullie na zoveel tegenslagen en verlies toch troost gevonden hebben in het geloof. Zelf heb ik ook al veel mensen om me heen moeten afgeven, waardoor ik ook geloof dat er wel nog iets moet zijn, al is het maar omdat het mij vooruit helpt op moeilijke momenten. Dan denk ik dat al die mensen van hierboven (of ergens anders) wel zullen waken over mij en mijn kostbare gezinnetje. In tegenstelling tot jullie kiezen wij niet voor de kerk, omdat mijn toekomstige helemaal niet gelovig is (maar hij respecteert wel dat ik iets geloof) en zelf vindt ik in het licht van de laatste maanden de kerk een beetje te hypocriet om dan een viering te gaan doen in dit gebouw. Al heb ik alle respect voor de mensen die nog vaak naar de mis gaan. Wij opteren daarom voor een viering met Altaarnatief (vrijzinnig) maar ik ga vast en zeker een stukje van wat ik geloof verwerken in onze viering. Ik wens je nog veel geluk in je voorbereidingen en ook en vooral dan in jullie verdere leven samen. Groetjes Cindy
Ik deel je gevoel - jaja, ook wel de humor - maar de lancering van mijn misraket verloopt helaas niet zo vlotjes! Hopelijk kan ik je snel bijbenen op Google . Veel (emo)plezier met de voorbereiding!