Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet mis!

23-2-2011 20:50:53
Jongens toch, wat hou ik van mijn volgende stap: nadenken over de viering. Het maakt me echt vrolijk en blij als ik met 'de mis' kan bezig zijn! Nu, we zijn geen kerkgangers maar (vooral) na de geboorte (en overlijden) van onze sterrenjongen en na het heengaan van mijn papa MOET ik gewoon geloven dat er nog iets is... Al was het maar om die superemomomenten door te komen.
Bon, wij geloven! Toch willen we geen viering waar de woorden U, Uw, God, Heer, Jezus,... om de 'vijf botten' (om het op z'n Kempisch te zeggen) aan bod komen.
Bij de collega's ben ik al gaan schooien naar trouwboekjes en sinds kort is Google ook mijn beste vriend.
- trouwviering(en)
- trouwboekjes
- huwelijk
Serieus, deze woorden hebben sinds enkele weken 10 000 hits meer (enkel en alleen door deze speurneusbruid!). Nog enkele weken en we verstoten Justin Bieber & friends van de troon!

Ik wil mezelf niet bestempelen als een lui iemand en ik ga dus ook niet zomaar een boekje overnemen. Ik bricolleer dus dingen uit verschillende boekjes en/of teksten en maak er ons eigen ding van. De ene avond lukt me dat al beter dan de andere MAAR, in tegenstelling tot de zoektocht naar 'de' fotograaf, heb ik er hier absoluut een goed oog in!
Jaja, het wordt niet mis, onze mis! (Excuseer voor het humorniveau!)

Groetjes,
An, die nog lekker even verdergaat werken aan de mis en die (hopelijk) volgende week wel erg leuk nieuws kan melden over DE fotograaf!

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 785

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik23-2-2011 22:51:58

Hey An,
Ben blij dat jullie na zoveel tegenslagen en verlies toch troost gevonden hebben in het geloof.
Zelf heb ik ook al veel mensen om me heen moeten afgeven, waardoor ik ook geloof dat er wel nog iets moet zijn, al is het maar omdat het mij vooruit helpt op moeilijke momenten. Dan denk ik dat al die mensen van hierboven (of ergens anders) wel zullen waken over mij en mijn kostbare gezinnetje.
In tegenstelling tot jullie kiezen wij niet voor de kerk, omdat mijn toekomstige helemaal niet gelovig is (maar hij respecteert wel dat ik iets geloof) en zelf vindt ik in het licht van de laatste maanden de kerk een beetje te hypocriet om dan een viering te gaan doen in dit gebouw. Al heb ik alle respect voor de mensen die nog vaak naar de mis gaan.
Wij opteren daarom voor een viering met Altaarnatief (vrijzinnig) maar ik ga vast en zeker een stukje van wat ik geloof verwerken in onze viering.
Ik wens je nog veel geluk in je voorbereidingen en ook en vooral dan in jullie verdere leven samen.
Groetjes
Cindy

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 11:33:57

Ik deel je gevoel - jaja, ook wel de humor - maar de lancering van mijn misraket verloopt helaas niet zo vlotjes! Hopelijk kan ik je snel bijbenen op Google .

Veel (emo)plezier met de voorbereiding!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...