Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe naar het toilet gaan met grote jurk?

23-2-2011 20:53:57
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.. ik trouw in augustus en ik heb mijn kleed al. het is een echt prinsessenkleed. dus met grote onderrok en brede lange rok...
Nu vroeg ik me echter af, hoe moet ik hier in hemelsnaam mee naar het toilet gaan?

Heeft er iemand mss tips?

Met meerdere personen gaan is helaas niet mogelijk, want als ik weet dat iemand mij kan horen kan ik gewoon niet gaan :)

Bedankt!

Sofie
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1382

tamara
9-4-2011
 Meld misbruik23-2-2011 20:55:24

hihihi hier zit ik dus ook mee , ik heb een brede hoepel onder m'n jurk steken en heb ook een lange sleep , ik volg dit dus zekers op :-)

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik23-2-2011 20:57:20

ik heb ook een enorme brede onderrok met hoepel
ik denk gewoon alles naar boven doen en zien dat je je dan niet naast maar op de pot zet :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-2-2011 21:03:49

Heyhey,

Er is hier al eens een topic over verschenen dus misschien eens zoeken? Er waren goeie tips bij ;-).

Bvb. dat een wc voor gehandicapten heel handig kan zijn wegens extra ruimte, dat je best eerst je lingerie uit doet en dan alles opheft en omgekeerd (met je gezicht naar de muur) op het toilet gaat zitten, enz.

Kijk ook zeker es op google ;-).

Groetjes!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik23-2-2011 21:04:04

Ik had een lange sleep en de 2e keer ben ik eens alleen naar het toilet gegaan (zeker gehandicapte toilet nemen!) en dat viel goed mee:

Neem alles wat je vindt van kleed vast en hang het over een arm, nu kan je naar toilet. Met je andere arm behelp je de rest ;-)

Dat lukt wel en op de moment zelf zie je wel wat de beste manier is.

Groetjes,
Laura

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik23-2-2011 21:41:09

Hetgeen Evelien zegt heb ik ook al gelezen.
Lijkt mij wel te doen.

Groetjes

renske
12-8-2011
 Meld misbruik23-2-2011 21:52:55

hoi,
wij trouwen op de zelfde dag steeds leuk om dit te zien :)
ik zit met het zelfde probleem heb een grote sleep en hoepelrok en jammer genoeg beschikt onze zaal niet over een gehandicapte wc :-(
ik zie er al tegenop om naar het toilet te gaan dus ik drink niet teveel denk ik dan maar ik zal wel moeten hé :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-2-2011 22:01:37

Hey,

Voor diegenen die geen gehandicapten-wc in de buurt hebben, heb al eens ergens gelezen dat een bruidje ergens in een ruimte die op slot kan en relatief ruim was zo'n camping-toilet ging plaatsen. Misschien een idee?

Groetjes!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik23-2-2011 22:43:51

Ja, topic kwam al eens aan bod op 12/2 om 10u47 gepost door Charlotte.
Groetjes,
Cindy

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik23-2-2011 23:34:05

wij hadden het geluk dat in de zaal er een soort van kamer was (met wc, bed enz) en ik ben daar gewoon altijd gegaan, men mama ging altijd mee, hop kleed uit, opt gemakt naar toilet (mama wachtte dan even buiten) en hop kleed terug aan, ging zeer snel en ik was op men gemak!

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik24-2-2011 8:49:05

Sommigen gaan omgekeerd op de wc zitten (met het gezicht naar de muur) om zo de sleep te kunnen laten hangen. Ik ga het thuis eerst eens proberen zonder kleren ;-)

evy
18-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 8:50:46

zijn zo dinge waar ik zelf nog nie bij stil stond
maar geeft idd wel probleme...
grellig seg, waar ge allemaal moet aan denke

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik24-2-2011 9:56:51

Als het toilet groot genoeg is, lukt dat best.
Ik heb vooral geprobeerd van niet te veel te drinken ...

heidi

Meld misbruik24-2-2011 11:03:02

in onze feestzaal was de 2de zaal vrij, waardoor ook de toiletten, daardoor mocht ik deze gebruiken, er ging steeds een vriendin mee en ik deed steeds mijn kleedje uit, zo kon ik me ook nog eens opfrissen want zo'n kleed is echt wel warm...mijn kleed had een sleep en zeer veel onderrokken, dus uittrekken was het beste

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 11:26:31

Hey, ik heb deze vraag even geleden ook gesteld! Dus als je onder mijn profiel zoekt, vind je zeker een massa nuttige tips terug , de ene al meer hilarisch dan de andere .

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik24-2-2011 17:35:52

bedankt allemaal. het vorige topic had ik niet gevonden maar zal zeker eens gaan kijken.

helaas is er in onze zaal ook geen gehandicapten toilet of een aparte kamer.
Het kleed telkens aan en uit doen is ook niet te doen. toen de verkoopster me insnoerde in het korset duurde het al een kleine 10min. dus is al bijna half uur kwijt dan :)

het kleed opheffen heb ik al eens geprobeerd, maar met dat korset en de hoepelrok die tot aan mijn navel zit geraak ik niet aan de grond en krijg ik het kleed niet opgehoffen. misschien eens proberen om omgekeerd op het toilet te gaan zitten. hieraan had ik zelf nog niet gedacht...

wat een bruidje niet lijden kan ;-)

Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik24-2-2011 21:48:54

Ikzelf had ook een echt prinsessekleed met vrij lange sleep, en ik ben toen ik terug was van de kapper voor het laatst naar het toilet geweest en de volgende toiletbeurt was om 7u in de hotelkamer na het trouwfeest!! Wel bijna niets gedronken van de hele dag, maar ik zag het idd echt niet zitten om naar het toilet te gaan!! Geniet van je jurk, je bent maar 1 keer prinses!! Groetjes en veel plezier, een 145 dagen getrouwde vrouw!!

Debby
26-3-2011
 Meld misbruik22-4-2011 11:14:37

Ik heb elke keer mijn onderrok met hoepel uit gedaan, dat kan je zelfs op een open plek en niemand ziet iets. Eens die uit is is het gewoon als een lange rok die je omhoog doet.
Ik heb wel zelfophoudende nylonkousen gedragen anders moeten die ook elke keer uit.

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 12:59:10

hey Debby,

Bedankt voor de tip, maar ik vrees dat dit bij mij ook niet zal lukken. Het kleed is in een stuk, met korset, en die koepelrok zit tot aan mijn navel, het korset komt tot op mijn heupen, dus ik denk niet dat ik die hoepelrok ga kunnen uitdoen, maar ik kan het wel eens proberen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info