Terug naar overzicht
Hey hey, Hoe groot is de tas? Wij gaan onze bedankjes gewoon op tafel plaatsen want "ergens op een tafel aan de deur", dat wordt toch vergeten vrezen we :-). Je kan niet iedereen op elk moment zien vertrekken é... Groetjes!
Wij gaan onze bedankjes: zeepjes voor de dames en pennen voor de heren, klaar zetten naast het gastenboek. Als de gasten dan afscheid komen nemen, kunnen we hen eraan herinneren iets in het gastenboek te schrijven en hun bedankje mee te nemen. Groetjes
De bedankjes bij het gastenboek zetten lijkt mij wel een goede oplossing. Aangezien we geen naamkaartjes aan tafel gaan gebruiken (en we 1 tas per koppel voorzien) De bedankjes ga ik dan wel wat later op de avond bij het gastenboek plaatsen want er zijn mensen die enkel naar de recptie komen en waarvoor we achteraf een foto voor voorzien. groetjes
Hey Elien! Als ik zo curieus mag zijn... wat zit er dan in de tasjes? Bij ons is het de gewoonte dat het gastenboek van tafel naar tafel gaat. Dus onze bedankjes bij het gastenboek leggen is voor ons geen optie.:)
Ahja wat ben ik toch dom... de eerste zin die je schreef was "met snoepjes erin" Alleen snoepjes of nog iets anders?
Hey Liselotte, We weten nog niet welke snoepjes en of we buiten soepjes er nog iets anders gaan bijsteken, we hebben nog wel even om daarover te brainstormen ;) Ook wel een super goed idee, op een bepaald moment de gastenboek te laten rondgaan aan de tafels, zo ben je zeker dat de meeste er iets in geschreven hebben. Bedankt voor de tips!
In de Lidl verkochten ze een tijdje geleden Haribosnoepjes in de vorm van hartjes. Vorige week lagen er nog... Misschien kan je dat in de tasjes doen?
Als je met aangewezen plaatsen werkt kan je de tassen ook op de plaatsen van de gasten aan tafel plaatsen. bv telkens bij de vrouw als je 1 per koppel geeft.
Wij laten de gastenboek rond gaan van tafel naar tafel<; Wij gaan tussen de gerechten gangen zelf rond vn tafel naar tafel en geven ons kadootje persoonlijk af!
is wel allemaal tof zo van die geschenkjes ,maar zie het eerder andersom qua praktisch zijn,als je uitgenodigd bent heb je meestal als dame geen al te grote handtas mee,dus.... waar stop je het weg?alsook aan een tafel bij het verlaten van de feestgelegenheid wort zeker vergeten,wie beetje gedronken heeft ofzo,komt er quasi nt heelhuids met thuis en vond dan allemaal zo zonde,dus ik twijfel enorm om dit te doen