Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingscadeau gasten wanneer afgeven

23-2-2011 21:49:35
Hallo,

Wij dachten als bedankingscadeau voor de gasten een witte tas te geven met onze namen opgeschreven en met snoepjes binnenin. (We zouden 1 tas per koppel voorzien.)

Wanneer geven we deze het beste af.

We dachten het als volgt te doen: een tafel met de tassen aan de uitgang te plaatsen en als er gasten afscheid komen nemen zeggen dat ze zo een tas mogen meenemen.

Of is het misschien de gewoonte dat men rond gaat aan de tafels om de cadeautjes aan de gasten te geven?

Graag jullie mening.

Elien
15-6-2019
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1190

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-2-2011 21:59:12

Hey hey,

Hoe groot is de tas? Wij gaan onze bedankjes gewoon op tafel plaatsen want "ergens op een tafel aan de deur", dat wordt toch vergeten vrezen we :-). Je kan niet iedereen op elk moment zien vertrekken é...

Groetjes!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 10:21:17

Wij gaan onze bedankjes: zeepjes voor de dames en pennen voor de heren, klaar zetten naast het gastenboek. Als de gasten dan afscheid komen nemen, kunnen we hen eraan herinneren iets in het gastenboek te schrijven en hun bedankje mee te nemen.

Groetjes

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik24-2-2011 10:57:12

De bedankjes bij het gastenboek zetten lijkt mij wel een goede oplossing.

Aangezien we geen naamkaartjes aan tafel gaan gebruiken (en we 1 tas per koppel voorzien)

De bedankjes ga ik dan wel wat later op de avond bij het gastenboek plaatsen want er zijn mensen die enkel naar de recptie komen en waarvoor we achteraf een foto voor voorzien.

groetjes

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 12:33:27

Hey Elien!

Als ik zo curieus mag zijn... wat zit er dan in de tasjes?

Bij ons is het de gewoonte dat het gastenboek van tafel naar tafel gaat.
Dus onze bedankjes bij het gastenboek leggen is voor ons geen optie.:)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 12:35:07

Ahja wat ben ik toch dom... de eerste zin die je schreef was "met snoepjes erin"

Alleen snoepjes of nog iets anders?

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik24-2-2011 13:10:51

Hey Liselotte,

We weten nog niet welke snoepjes en of we buiten soepjes er nog iets anders gaan bijsteken, we hebben nog wel even om daarover te brainstormen ;)

Ook wel een super goed idee, op een bepaald moment de gastenboek te laten rondgaan aan de tafels, zo ben je zeker dat de meeste er iets in geschreven hebben.

Bedankt voor de tips!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik24-2-2011 16:03:12

In de Lidl verkochten ze een tijdje geleden Haribosnoepjes in de vorm van hartjes. Vorige week lagen er nog... Misschien kan je dat in de tasjes doen?

julie
28-5-2011
 Meld misbruik24-2-2011 17:18:27

Als je met aangewezen plaatsen werkt kan je de tassen ook op de plaatsen van de gasten aan tafel plaatsen. bv telkens bij de vrouw als je 1 per koppel geeft.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-2-2011 22:31:41

Wij laten de gastenboek rond gaan van tafel naar tafel<;

Wij gaan tussen de gerechten gangen zelf rond vn tafel naar tafel en geven ons kadootje persoonlijk af!

Sabrina
6-5-2011
 Meld misbruik25-2-2011 8:10:01

is wel allemaal tof zo van die geschenkjes ,maar zie het eerder andersom qua praktisch zijn,als je uitgenodigd bent heb je meestal als dame geen al te grote handtas mee,dus.... waar stop je het weg?
alsook aan een tafel bij het verlaten van de feestgelegenheid wort zeker vergeten,wie beetje gedronken heeft ofzo,komt er quasi nt heelhuids met thuis en vond dan allemaal zo zonde,dus ik twijfel enorm om dit te doen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...