TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
24-2-2011 0:34:35
gelisch of soak off nails hebben wel beetje de zelfste structuur als gelnagels maar je kunt normaal gezien niet met valse nagels werken is meer voor op de natuurlijke nagel en blijft tussen 2a 4 weken goed voordeel gemakkelijk af te halen en geen beschadiging nagel kan in kleur of french (wit boordeke) . ja miss is dat met gelisch of shellac wel zo met valse tips maar ik dacht toch van niet. je kan een klein beetje zeuren door opbouw van gel maar tzal ook geen 10mm zijn
|
|
tima
8-9-2012
|
24-2-2011 1:26:42
sorry nog eens opgezocht en bij sommige merken kunnen ze toch met tips werken
|
|
rafa
6-5-2011
|
24-2-2011 6:22:38
ik heb ook gelnagels, maar dan op mijn eigen nagels, altijd zo gehad, kzou niet weten hoe het met tips voelt (heb het nog nooit gehad) maar die van mij voelen zalig aan moet ik zeggen... nu ik ben ook hier en daar ns eentje kwijt, maar mijn gelnagelzetster gebruikt geen tips om te verlengen maar stickers, die ze onder de nagel plaats en daar dan een gellaag over tot hoelang ze moeten, onder de lamp, en dan sticker eronder uit trekken, en dan heb je een pure verlenging enkel uit gel, heel tof.. en dan kan het gewone werk beginnen, met vanvoor wit of kleurke en gewone gellaag er nog over, en klaar is kees, moet je maar eens bevragen
|
|
tima
8-9-2012
|
24-2-2011 10:36:14
zijn dat dan geen acryl nagels ? ze maakt dan met vloeistof en poeder bolletje en wrijft die met penseeltje uit ?
|
|
Kim
21-5-2011
|
24-2-2011 14:26:25
Nee, zijn geen acryl nagels. Ik weet wat rafa bedoelt. Ze werken dan met een sjabloon (sticker) dat ze onder je nagel schuiven en dan kan er inderdaad gel op gelegd worden om de nagels te verlengen. Hier op het werk (Professionails) doen ze dat ook zo ..
|
|
suzy
6-8-2011
|
24-2-2011 15:34:23
hoi ik heb shellac nagels
deze "lak" verstevigt je eigen nagels. ik ben er heel tevreden van!!!
ze hebben wel maar een beperkt aanbod qua kleur.
helaas kunnen je nagels wel nog breken want het zijn natuurlijk je echte nagels. je zal voorzichtig moeten zijn.
ik kan mijn nagels met deze lak een maand houden, daarna is de uitgroei te groot en moet ik de kleur er laten afhalen.
als je nog iets wilt weten dan mail je maar
groetjes suzy
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|