Terug naar overzicht
Superleuk! Maar er staat wel: Voor gasten die een bijdrage storten wordt een transactiekost van 6% voor de online betalingen gerekend, dit zijn de bank en websitebeheer kosten. Als iemand een cadeau van 100 euro wil geven, dan moet hij 6 euro bijbetalen! Pakt dat 20 mensen 100 euro storten, dan is dat 120euro dat die website eraan verdient, die jij eigenlijk gewoon kunt krijgen!
Hm, dat had ik nog niet gezien .. Dat is inderdaad wel stom.
Is echt wel een kei leuk idee, ik zou het direct doen (maar vind die 6% ook wel een beetje jammer) Ik zal het toch eens ne keer voorstellen thuis ;-)
super leuk idee!! Idd die 6 %..zou er een gelijkaardige website bestaan zonder die kosten?
Hallo, Dit is een gelijkaardige website: www.1001lijsten.be. Ik weet wel niet of hier ook transactiekosten worden aangerekend... Groetjes, Céline
wij hebben onze lijst gelegd op www.collishop.be daar heb je ook een zeer ruim aanbod
Het leuke aan die website is dat je geen echte lijst moet hebben. Je kan bijvoorbeeld mensen allemaal een bijdrage laten leveren voor je huis. Zeer leuk dus, maar die transactiekost van 6% is zwaar overdreven. Op 1000€ betaal je dus al 60€. Alle begrip dat ze een graantje willen meepikken, maar je mag natuurlijk niet overdrijven.Jammer, anders had ik het waarschijnlijk wel gedaan. Ik vind namelijk niet meteen gelijkaardige websites terug..
@ Jos, vind ik ook... Het is een beetje overdreven...Anders hadden wij dit ook zeker gedaan, want het idee is echt wel leuk!
heb al overal opt internet liggen zoeken en inderdaad nog geen gelijkaardige site gevonden..zeer spijtig!
Gat in de markt voor een IT-er met een eerlijke prijs :-)
Wij hebben met veel interesse jullie reacties gelezen, en zijn alvast verheugd dat velen het een zeer goed idee vinden. Het is ons natuurlijk ook opgevallen dat voor veel mensen de 6% hoog is voor de bijdrages, we hebben dan ook beslist om de site toegankelijker te maken en de transactiekost te doen dalen naar 4,5%. Aangezien we gebruik maken van online betaalsystemen, worden ons kosten aangerekend per transactie, en omdat we het gebruik van de site voor trouwers gratis willen houden, wordt een transactiekost per steunbijdrage gevraagd. Wij hopen alvast dat al jullie trouwdromen mogen uitkomen! Het trouwlijst team.