Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help: tips voor menukaarten

24-2-2011 9:31:16
Hoi,

wij staan op het punt om onze uitnodigingen te bestellen en hebben ineens prijs gevraagd voor passende menukaarten. Dit komt echter toch nogal duur uit, vandaar dat ik mij afvroeg of jullie geen site weten waar we dit zelf kunnen ontwerpen voor een zachter prijsje. 'k Zou er waarschijnlijk een stuk of 50 moeten hebben.
Iemand tips?
't Is nogal dringend omdat we zo snel mogelijk moeten bevestigen of we die menu's er nu wel of niet laten bijdrukken.

Alvast bedankt!

Charlotte
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1080

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik24-2-2011 10:19:12

Wij kiezen ervoor om geen menukaarten te zetten.
Wij vinden het een beetje verloren geld, en ik denk dat het ook leuker is voor de gasten om 'uit te kijken' naar wat de volgende gang zal zijn ipv dat ze het al weten van bij de aperitief. Met kandelaars, bord, bestek, vele glazen, naamkaartjes, tafelaanduiding, zullen de tafels volgens ons al meer dan vol genoeg staan!

Moest je ze toch willen ontwerpen zou ik eens kijken of je via Word bv niet een of ander sjabloon zou kunnen gebruiken.

Succes!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 12:09:06

Bij ons voorziet de feestzaal de menu's (gedrukt op perkamentachtig papier en opgerold met een strikje in kleur naar keuze)

Je kan de kaartjes inderdaad zelf maken met word (in zelfde lettertype en opmaak als jullie uitnodigingen). Je kan ze zelf afdrukken of laten copieren in dee copy-center.

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 12:17:03

hier idem als Yenda - wij maken ook geen menukaartjes .....Vinden dat niet echt nodig op een huwelijk en vinden het ook wat verloren geld ...Mensen nemen dat niet meer mee naar huis en wat doe je achteraf met een menukaartje ...?

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik24-2-2011 12:34:46

Hey

Wij maken onze menukaartjes zelf. Mijn vriend is handig met de computer en hij krijgt ook hulp van een collega. Wij gebruiken het thema van de uitnodiging in onze menukaart.
We gaan er echter niet al te veel maken.
We rekenen op 1 menukaart per 3 à 4 man (zo staat de feesttafel niet vol met menukaarten ;-) maar is er toch een leuke toets naar onze uitnodiging toe)

Je kan een menukaart perfect maken met computerprogramma's zoals paint, word en natuurlijk photoshop

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik24-2-2011 13:08:36

Publisher of Powerpoint lenen zich ook uitstekend tot het maken van menukaarten. Wat ik achteraf met die menukaart doe ? In mijn scrapfoto-album kleven, natuurlijk, net zoals de uitnodiging en het tafelnaam-kaartje zodat we er later nog in kunnen grasduinen...
Nu hadden wij op de voorzijde van elke menukaart, bovenaan, een medaillon gemaakt waarin de voornaam van de gast stond gedrukt, dus allemaal individuele kaarten. Heus, onze tafel stond daar niet "vol" door, mss omdat onze ronde tafels een grote diameter hadden (?)... Doordat sommige gasten elkaar niet kenden en aan eenzelfde tafel zaten, vonden wij het wel een leuk idee om op die manier het ijs enigszins te breken tussen hen dankzij die feestregels. En wij hadden enkel van een paar jongeren de menukaarten over ; de andere gasten hebben ze meegenomen naar huis .

Charlotte
21-5-2011
 Meld misbruik24-2-2011 15:17:51

Bedankt voor de tips,
'k heb ondertussen op vistabprint.be ook voorbeelden van menukaarten gevonden. Het is de bedoeling om op elke tafel 2à3 kaarten te zetten. Ik zou zelf ook graag weten wat de menu is vandaar dat we toch kiezen om menu's op tafel te zetten.
Ik ga het ook eens bekijken om eventueel met office publisher te maken.

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik24-2-2011 15:19:59

wij hebben blanco uitnodigingen gekregen van de feestzaal en gaan deze nu laten bedrukken in een copycenter

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-2-2011 22:27:58

www.trouwplaza....

aanklikken bij knutselen of zelf doen;;....en hebben een programma voor een menu te downloaden, hebben wij ook gebruikt en wat gepersonaliseerd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...