Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer en ceremoniemeester

24-2-2011 13:29:52
Hey meiden,

Vandaag waren we gaan kijken voor vervoer. We zijn bij Schoonbaert bvba uitgekomen.
Daar verhuren ze mercedessen met chauffeur voor 105 euro, ook specialere auto's maar daar zijn we nog niet aan uit. Ik zou miscchien wel mercedessen willen voor de ouders en getuigen.
Hij vertelde me ook dat het mogelijk is om een ceremoniemeester te huren voor een halve dag (125 euro) zodat alles goed verloopt, dan is de versiering aan huis wel gratis :) Maar toch vind ik het misschien wat weggesmeten geld... Wat is jullie budget voor vervoer, ervaring met ceremoniemeester, misschien bedenkingen???
alvast bedankt
groetjes

Nathalie
14-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 627

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 13:55:34

Ik vind 125 euro voor ceremoniemeester niet veel.
Wij betalen 140 euro, geen versiering in voorzien.
We huren een oldtimerbusje van 580 euro

Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik24-2-2011 14:05:10

oke dank u voor je reactie, het is soms moeilijk om te weten of ze veel vragen of niet. Ik vergelijk graag eens :)
Ik zou graag 3 of 4 auto's nemen, dus dat is dan 420 euro voor vervoer, maar ze komen ons ophalen waar we willen vanaf 12u tot 17u30 dus dat is wel gemakkelijk om alles te regelen in verband met de auto's aan de feestzaal.
merci meid x

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-2-2011 18:00:47

Heyhey,

Wij nemen 4 mercedessen voor de suite en 1 cabrio mercedes voor ons. Daarnaast hebben wij ook een ceremoniemeester.

Wij betalen voor de 4 auto's 125 eur per auto, voor onze wagen 200 eur en voor de ceremoniemeester eveneens 200 eur.

Groetjes!

Emmy
1-10-2011
 Meld misbruik24-2-2011 19:06:40

105 euro of 125 euro is echt niet veel hoor. Is dit voor een volledige dag inclusief kilometers?

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-2-2011 20:17:11

Bij ons is dit niet voor de hele dag maar voor de "standaard" 3 uur. Een overuur kost 30 eur per wagen maar wij gaan normaal net toekomen met 3u :-). Qua kilometers is er 20 km inbegrepen maar daar komen we zeker niet aan dusja :-). Per km extra zou er 1.1 eur bij komen.

Het hangt er dus vooral vanaf hoelang je de auto's nodig hebt en voor hoever. Onze wagens beginnen ook pas uren en km te rekenen vanaf dat de bruidegom instapt in onze wagen en vanaf de suite instapt in hun suitewagens. Bovendien stopt de teller ook op het laatste adres. Dus zo kan je wat plannen en puzzelen zodat je niet boven de 3u komt :-). Wij waren bovendien toch al van plan om met de eigen auto's naar de feestzaal te gaan, want anders heb je 's nachts problemen, dus dat komt goed uit.

Groetjes!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-2-2011 22:20:39

Wij hebben ook gehuurd bij Schoonbaert en is voor ons de voordeligste! Een vooral gekend voor correcte mensen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...