Terug naar overzicht
Ik vind 125 euro voor ceremoniemeester niet veel.Wij betalen 140 euro, geen versiering in voorzien. We huren een oldtimerbusje van 580 euro
oke dank u voor je reactie, het is soms moeilijk om te weten of ze veel vragen of niet. Ik vergelijk graag eens :) Ik zou graag 3 of 4 auto's nemen, dus dat is dan 420 euro voor vervoer, maar ze komen ons ophalen waar we willen vanaf 12u tot 17u30 dus dat is wel gemakkelijk om alles te regelen in verband met de auto's aan de feestzaal. merci meid x
Heyhey, Wij nemen 4 mercedessen voor de suite en 1 cabrio mercedes voor ons. Daarnaast hebben wij ook een ceremoniemeester. Wij betalen voor de 4 auto's 125 eur per auto, voor onze wagen 200 eur en voor de ceremoniemeester eveneens 200 eur. Groetjes!
105 euro of 125 euro is echt niet veel hoor. Is dit voor een volledige dag inclusief kilometers?
Bij ons is dit niet voor de hele dag maar voor de "standaard" 3 uur. Een overuur kost 30 eur per wagen maar wij gaan normaal net toekomen met 3u :-). Qua kilometers is er 20 km inbegrepen maar daar komen we zeker niet aan dusja :-). Per km extra zou er 1.1 eur bij komen. Het hangt er dus vooral vanaf hoelang je de auto's nodig hebt en voor hoever. Onze wagens beginnen ook pas uren en km te rekenen vanaf dat de bruidegom instapt in onze wagen en vanaf de suite instapt in hun suitewagens. Bovendien stopt de teller ook op het laatste adres. Dus zo kan je wat plannen en puzzelen zodat je niet boven de 3u komt :-). Wij waren bovendien toch al van plan om met de eigen auto's naar de feestzaal te gaan, want anders heb je 's nachts problemen, dus dat komt goed uit. Groetjes!
Wij hebben ook gehuurd bij Schoonbaert en is voor ons de voordeligste! Een vooral gekend voor correcte mensen!