Terug naar overzicht
In welke streek zoek je?
Hey Adriana? Kan je misschien je regio opgeven? Dat kan andere bruidjes helpen om tips te geven... Ik dacht aan Kasteel Blauwhuys in Izegem en Kasteel d'Aertrycke in Torhout.
ik weet niet van waar je bent maar in stabroek in het kasteel ravenhof lijkt mij een leuke locatie daar worden veel huwelijksfeesten gedaan en is ook een mooie locatie voor foto's om binnen in het kasteel zelf te gaan moet je wel even toelating vragen maar dat is meestal geen probleem
In Stekene: Kastelenhof! Zo'n vieringen worden meestal door Rent-a-Priest en zo gedaan, maar die worden niet officieel in de kerkregisters genoteerd...
Boechout: Kasteel fruithof
Inderdaad! Ik realiseer met net dat ik de streek vergeten ben, oeps Ik ben van Vilvoorde (Vlaams Brabant), dus alles rond de Brusselse ring is zeker oké. Verder is alles tussen Brussel en Antwerpen ook zeker mogelijk. Een Brussel - Leuven kan ook nog. We voorzien maximum 40-tal minuten rijden vanuit het noorden van Brussel... Bedankt voor de tips! Adriana
Kasteel de Rozerie in Aalst! voldoet aan al je eisen en ligt niet zo ver van Vilvoorde....
Rubenskasteel in Elewijt Kasteel De Bunswyck in Leuven Salons De Venkel in Kortenberg (herenhuis) Hof ten As in Melsbroek (vierkantshoeve) Den Ast in Kamenhout (oude brouwerij) Salons Van Dijck in Mechelen Hof de Merode in Mechelen Salons de Romree tin Grimbergen Kasteel Steytelinck in Wilrijk (regio Kontich zijn er verschillende)
Kasteel de Rozerie in Aalst = een voltreffer! park, vijver, mooie oprit, kapel......................lekkere keuken! Echt een aanrader! Gastvrouw is zeer vriendelijk!
In Steenhuffel (Londerzeel) is er ook nog kasteel Diepensteyn.
Omdat ik via dit forum zo veel goeds gelezen heb over het Domein Martinus (Halle Zoersel) ben ik toch eens gaan kijken op de site. De locatie is wel wat verder maar het ziet er wel prachtig uit. Het is nu zo dat die zaal vol zit voor volgend jaar mei en juni. Kent er iemand een soortgelijke locatie?? Het is dus geen kasteel, maar eerder een moderne zaal in een mooi domein met veel groen! Zijn er tips voor dergelijke locaties? Bedankt!
Beste Adriana,dan zou ik toch eens gaan kijken in het S'Graevenhof in Schilde,word super vriendelijk verder geholpen en hebben mooie tuinen en heel grote parking.Die keuken is ook werkelijk top en dan het dessertenbuffet.Prijzen zoals overal maar wel in toplokatie!!!