TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
24-2-2011 14:49:28
Voor zover ik me herinner, rekenden wij zonder verplaatsing een drie kwartier per zaal. Dit kwam eigenlijk perfect uit. Op één zaterdag hebben we 7 zalen bezocht!
Veel plezier !
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
24-2-2011 14:54:16
Bij ons duurde dat telkens zo'n halfuur ongeveer.
Succes!
|
|
Tania
14-7-2012
|
24-2-2011 14:56:31
Bij ons nam dit tussen de 30 min en 2 uur in beslag, meerdere plaatsen dienden we te wachten op 1 locatie hebben we zelfs 45 min wachten --> Deze locatie hebben we dan ook niet gekozen!!!
Veel succes alvast
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
24-2-2011 14:58:54
Wij hebben maar één zaal bezocht omdat ik al onmiddellijk wist waar ik het feest wou....Wij hebben een 90 minuten bespreking gehad. Daarbij zat de rondleiding en het trekken van de rode draad door onze dag (waarbij ook de receptie en de menu al besproken weren en al het degusteren van de champagne)
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
24-2-2011 15:25:29
Hey!
Hangt af van zaal tot zaal!
Als je je er goed bij voelt, dan heb je de neiging om te blijven plakken :)!
Wij hebben bij 1 zaal een kwartiertje over gedaan, boekje gekregen en te horen gekregen dat we het thuis eens moesten bekijken en iets laten weten...
Een andere zaal hebben we een uur gezeten, waar we een boekje kregen en dat hebben ze met ons overlopen, kregen we cava en hapjes, was super ontvangst, ... en deze hebben we dan ook gekozen!
Maar als je een tweede afspraak hebt en je ziet dat het uitloopt, dan je twee dingen doen:
* je zegt dat je een andere afspraak hebt en zegt dat je nog iets laat weten
* je belt naar de andere zaal, zegt dat je later gaat zijn of dat je een andere afspraak wilt!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
24-2-2011 15:49:39
Eerst bezochten wij de feestzalen enkel via internet (voor zover ze een website hadden). Dat heeft ons heelwat tijd bespaard omdat onze eerste schifting er één was volgens prijs. Die kwam via mail binnen of stond op de website vd feestzaal en wat boven ons budget lag, viel af, waardoor we dus niet telkens een afspraak moesten maken. Zalen die ook afvielen waren die, waarvan we na 1 week nog steeds geen antwoord op onze mail hadden ontvangen (zegt nl. veel over hoeveel belang ze hechten aan hun klanten). En zo bleven er uiteindelijk maar 2 meer over. De voorlaatste viel af omwille van een vereist minimum aantal gasten en de enige zaal waarvan we op de website moeilijk een idee kregen vd grootte, bezochten we en die werd het uiteindelijk ook ; ze voldeed aan al onze eisen en de uitbaters waren (zijn) heel vriendelijk. .
|
|
Sarah
1-6-2012
|
24-2-2011 16:14:52
Dag Mieke,
Jij hebt daarjuist ook iets bij mij geschreven he.
Wij hebben op een zaterdag ook 4 zalen bezocht. Het duurt eigenlijk maximum een half uur per zaal hoor. En vaak heb je direct al een idee. Welke ga je allemaal doen?
groetjes
Sarah
|
|
mieke
7-7-2012
|
24-2-2011 16:44:35
Hey Sarah,
Heb daarstraks enkele telefoontjes gepleegd en dat ging allemaal zoooo vlot dat ik ineens 4 zalen ga bezoeken.
Dit weekend staat de Grote Stoove en Salons Den Otter op het programma
Volgend weekend is het de beurt aan (mijn persoonlijke favoriet) Het Gravenhof in Torhout en Salons Ter Leepe.
Welke hebben jullie al gedaan? Hou me op de hoogte hé:-)
Ben echt eens benieuwd!
Groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
24-2-2011 17:57:04
Heyhey,
een half uur per zaal rekenen is wel wat nipt hoor! wij hebben op meerdere plaatsen er 3 kwartier à 1 uur rondgelopen. op 1 enkele plaats waren we op 15min buiten maar de rest allemaal veel langer hoor!
Groetjes en veel succes!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-2-2011 18:25:46
Wij hebben ook maar één zaal bezocht, gewoon omdat ik wist welke zaal ik graag wou. Ons eerste bezoek duurde maar een goed kwartiertje. We zijn ondertussen al een paar keer langs geweest en de uitleg is steeds goed enzo! In het begin heb je ook heel andere vragen dan een paar maanden daarna hé! We kregen tijdens het eerste bezoek ook een folder mee met de prijzen en de mogelijkheden enzo...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|