Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klein, gezellig restaurant regio Blankenberge - Brugge - Damme

24-2-2011 15:48:54
Hallo, hallo

Is al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb maar nu zijn onze plannen al veel concreter geworden .

Onze datum en gemeentelijke trouw liggen namelijk vast.

Nu gaan wij een klein, gezellig feestje houden na de trouw ( wij trouwen niet voor de kerk ). Onze groep genodigden ligt tussen de 25 en 30 personen.

Wij hadden gedacht aan een etentje op restaurant.

Nu denk ik dat onze groep te groot is om zomaar naar gelijk welk restaurant te gaan. Wij hadden gedacht aan een restaurant die bv. max. 30 couverts heeft dus in principe enkel onze groep die dag zou ontvangen.

Heeft er iemand idee'tjes? Ik heb reeds de Grote Stove in Zuienkerke en de Breughel in Damme gecontacteerd maar wacht nog op antwoord.

Onze trouw is ook op een donderdag en daarmee misschien gemakkelijker te organiseren voor een restaurant dan in het weekend.

Alvast heel super bedankt

Britt
14-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 980

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik24-2-2011 19:12:41

Dag Britt,

In brugge heb je een restaurant kurt's pan en dit zou idd volledig kunnen ingevuld worden door jouw gasten.

groetjes

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 20:31:54

mssTer Doest in Lissewege?

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik24-2-2011 20:45:52

of Sea&Sand op de dijk Zeebrugge, is klein, gezellig en SUPERlekker

Britt
14-7-2011
 Meld misbruik24-2-2011 20:58:51

Hey Sarah

Bedankt voor je reactie. Ik zal het eens opzoeken op het net. Ben je er reeds geweest? Hebben ze een terras? Aangezien we in de zomer trouwen, lijkt het me wel leuk om buiten te aperitieven of misschien zelfs te eten.

Groetjs

Britt
14-7-2011
 Meld misbruik24-2-2011 21:01:59

Hey Peggy

Met Ter Doest hebben wij een iets mindere ervaring, het is mss onozel maar we hebben er één keer een dame blanche gegeten op het terras en die koste 8 euro stuk.
De kelner vroeg ons of we slagroom wilden en uiteraard zeggen we ja, omdat dat er toch bij hoort.

Op de rekening stond nog 1 euro per dame blanche extra aangerekend, enkel voor die slagroom, kwamen we uit aan bijna 20 euro voor 2 ijsjes en gewoon uit principe hebben we beslist om daar niet meer te gaan.

Sea&Sand ken ik niet, zal het ook eens bekijken op het net.

Bedankt hoor !!!

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik25-2-2011 11:05:42

De kiwi in blankenberge is ook zeer goed! En met groot zonne-terras..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info