Terug naar overzicht
Hey Ik neem mijn nicht als getuige...en de meeste mensen vinden die dag in het algemeen al zo speciaal, dat ze er niet wakker van liggen als ze geen getuige mogen zijn hoor! Het zou wel een unieke ervaring voor je zus zijn als zij de ceremoniemeester zou zijn van je trouw (zeker als ze eventmanager wou worden).Maar denk eraan...een ceremoniemeester is de hele dag in de weer: de auto's begeleiden, de mensen laten plaatsnemen, voor de muziek zorgen, zorgen dat de bruid er perfect uitziet ;-), en ook op de receptie vrees ik dat ze weinig momenten van rust zal hebben....Dan is de vraag natuurlijk of je dat ziet zitten dat je zus steeds zou bezig zijn.... Groetjes
Jouw zus zal waarschijnlijk tot de suite behoren. Dan kan ze moeilijk de suite gaan begeleiden, hé, als ze daar onderdeel van is... Ik zou een ander 'taakje' voor haar voorzien. Bv. de mand vasthouden waarin de bedankingetjes zitten voor de kinderen. Zo hebben jullie je handen vrij om de bloemen aan te nemen en de bedankingetjes te overhandigen. Of de ringen laten aanbrengen of zo...
Hey, Persoonlijk zou ikzelf voor mijn zus gaan. Hoewel ik ook enkele echt heel goeie vriendinnen heb die in aanmerking komen. Is mijn kleine zus (heb maar 1 en is 5jaar jonger) voor mij de enige waarvan ik weet dat ze er altijd is en zal zijn. Zelf zou ik dus mijn zus niet willen voorbij lopen. Maar is natuurlijk zeer zeer persoonlijk. Ook zullen de vriendinnen of nichtjes onderling (naar mijn gevoel) minder teleurgesteld zijn over welke ik precies gekozen heb. Veel succes met jou keuze.Groetjes Ellen
Je kan natuurlijk ook 2 getuigen nemen...
idd, je zus loopt in de suite dan kan ze moeilijk ceremoniemeester zijn