Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er in december

25-2-2011 12:17:12
Hallo bruidjes!

Wie trouwt er allemaal in december 2011? Wij de 17e!
Ik heb wel nog niet veel geregeld eigenlijk: zaal, fotograaf en ceremoniemeester

We zijn trouwens nog op zoek naar een Amerikaanse oldtimer. Ik had al een paar mensen gecontacteerd, maar geen reacties gekregen (waarom plaats je dan een zoekertje hé ). Iemand suggesties?
Wij gaan ook voor een Amerikaans feest. We zijn beiden nogal westernliefhebbers, maar volledig westernstijl is er een beetje over :-) Iemand ideetjes hiervoor?

Veel succes!

Fleur
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 519

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik25-2-2011 13:28:55

Hey,

Wij trouwen ook op 17 december.
Wij hebben volgende dingen al geregeld:
- Zaal
-fotograaf
-ceremoniemeester en oldtimerbus (Vancat in west-vl)
-trouwkleed
Nu ben ik mooie teksten aan het verzamelen voor ons misboekje en andere ideetjes voor decoratie, uitnodigingen,...
Volgende week gaan we voor de eerste keer een afspraak voor onze trouwringen in FDO.

Van welke regio zijn jullie?

Groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik25-2-2011 18:07:29

Hallo,

wij trouwen ook op 17 december
Wat is er al geregeld -
Zaal
Fotograaf
Kerk
Ceremoniemeester
Vervoer
Huwelijksreis
Kleed
Handtasje
Visagiste + Kapper vast gelegd
Momenteel aan het uitkijken naar ringen , waar toch wel wat tijd in kruipt.
Wij hebben binnen twee weken een afspraak bij FDO; maar ik heb al een favoriet ergens anders gezien...Maar open mind blijven houden

Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 19:55:23

Wij hebben een Engelse oldtimer: een mini coopertje :-)
Wat ik jou aanraad: zoek op internet eens oldtimerclubs met Amerikaanse oldtimers, hier zijn veel mensen bij aangesloten met een voorliefde voor deze wagens (grote kans op een auto die in de smaak valt) en zij zullen niet zoveel vragen dan mensen die wekelijks huwelijken rijden.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...