Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen ook op 17 december. Wij hebben volgende dingen al geregeld: - Zaal -fotograaf -ceremoniemeester en oldtimerbus (Vancat in west-vl) -trouwkleed Nu ben ik mooie teksten aan het verzamelen voor ons misboekje en andere ideetjes voor decoratie, uitnodigingen,... Volgende week gaan we voor de eerste keer een afspraak voor onze trouwringen in FDO. Van welke regio zijn jullie? Groetjes
Hallo, wij trouwen ook op 17 december Wat is er al geregeld - Zaal Fotograaf Kerk Ceremoniemeester Vervoer Huwelijksreis Kleed Handtasje Visagiste + Kapper vast gelegd Momenteel aan het uitkijken naar ringen , waar toch wel wat tijd in kruipt. Wij hebben binnen twee weken een afspraak bij FDO; maar ik heb al een favoriet ergens anders gezien...Maar open mind blijven houden
Wij hebben een Engelse oldtimer: een mini coopertje :-) Wat ik jou aanraad: zoek op internet eens oldtimerclubs met Amerikaanse oldtimers, hier zijn veel mensen bij aangesloten met een voorliefde voor deze wagens (grote kans op een auto die in de smaak valt) en zij zullen niet zoveel vragen dan mensen die wekelijks huwelijken rijden. Succes!