Terug naar overzicht
Hey, Supper! Alvast heel veel succes nog met de laatste afwerkingetjes. Veel groetjes Ellen
Hey, Leuk hé, dat het zo snel dichterbij komt! Bij ons zijn de uitnodigingen al weg en we hebben ook al een aantal bevestigingen gekregen. Zelfs al geschenken! Mijn 2e pas is op 19 maart. Echt superspannend! Bijna alles is al geregeld, enkel nog de schoenen van mijn toekomstige. Het exact aantal gasten doorgeven en de muziek testen in de kerk (CD) is pas in de week van het huwelijk. Voor paraplu's wacht ik nog eventjes, ik hoop op mooi weer :) Groetjes Maaike
Hoi, Ik gisteren ook de uitnodigingen op de post gedaan en deze morgen voor het werk al een heel deel in de bussen gaan steken. Dat maken we dit weekend verder af. Verder staat er dit weekend op de planning een afspraak met de pastoor voor de bespreking van het misboekje. De krokusvakatie ben ik thuis, afspraak kleed, proefkapsel, bloemen,...tkomt allemaal goed, denk ik (hoop ik)... groetjes Lies
Hoi, Het komt zeker allemaal goed bij jullie! Er is al meer gedaan dan bij ons, en wij trouwen een week vroeger :). To Do list: o tekst/foto in het gastenboek makeno speech avondfeest voorbereideno bedankje ouders + peter/meter kopeno menu’s maken o openingsdans doorgeven aan DJ o NOTARIS: afspraak gemaakt voor maandag o Bestel het bruidsboeketo definitieve gastenlijst opmakeno stomerij: hemd bruidegomo wegwijzers naar de zaalo enveloppendoos En zelfs wij zijn nog optimistisch! Groetjes, Sanne
Hoi,
Het komt zeker allemaal goed bij jullie! Er is al meer gedaan dan bij ons, en wij trouwen een week vroeger :).