Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een leuke dag

25-2-2011 12:34:01
Met nog maar 49 dagen op de tellen begint het nu echt wel te korten.
Spannend allemaal! Soms denk ik amaai nog zo veel te doen. Gaat dat allemaal goed komen?
Maar gisteren heb ik weer veel van ons lijstje kunnen schrappen.

We zijn naar het gemeenten huis geweest voor de ondertrouw. ( 12,50euro )
We zijn bij de notaris langsgeweest om meer duidelijkheid te krijgen. ( GRATIS ) We zouden dan blijkbaar geen contract nodig hebben.
Gisteren hebben we een repetitie gehouden ivm de muziek tijdens de ceremonie. Mijn zus haar vriend gaat zingen en gitaar spelen. Het was echt super mooi! Ook de gekozen liedjes vond mijn partner super. Dus dat was al dik ok. ik zie er al naar uit.

En vandaag moet ik maar een halve dag werken dus ga ik op stap, op zoek naar een leuk bruidsboeket, corsages en een altaarstuk.

Vanavond mag ik dan, langverwacht!, mijn kleed nog eens aandoen! Ik ben zo benieuwd.
Nu kan ik het aandoen met mijn eigen schoenen, lingerie en juwelen.

Ik hoop dat ik dit weekend de dassen zal vinden.

Vandaag gaan al onze uitnodigingen op de post.

En voor de rest loopt het allemaal wel goed zeker...:-)

Ik hoop maar dat ik niets vergeet.

Iedereen veel succes en plezier met de voorbereidingen!

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 445

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik25-2-2011 12:46:36

Hey,

Supper! Alvast heel veel succes nog met de laatste afwerkingetjes.

Veel groetjes Ellen

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 13:25:24

Hey,

Leuk hé, dat het zo snel dichterbij komt! Bij ons zijn de uitnodigingen al weg en we hebben ook al een aantal bevestigingen gekregen. Zelfs al geschenken!

Mijn 2e pas is op 19 maart. Echt superspannend! Bijna alles is al geregeld, enkel nog de schoenen van mijn toekomstige. Het exact aantal gasten doorgeven en de muziek testen in de kerk (CD) is pas in de week van het huwelijk. Voor paraplu's wacht ik nog eventjes, ik hoop op mooi weer :)

Groetjes
Maaike

lies
16-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 13:37:05

Hoi,

Ik gisteren ook de uitnodigingen op de post gedaan en deze morgen voor het werk al een heel deel in de bussen gaan steken. Dat maken we dit weekend verder af.
Verder staat er dit weekend op de planning een afspraak met de pastoor voor de bespreking van het misboekje.

De krokusvakatie ben ik thuis, afspraak kleed, proefkapsel, bloemen,...tkomt allemaal goed, denk ik (hoop ik)...

groetjes
Lies

Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 14:08:40

Hoi,

Het komt zeker allemaal goed bij jullie! Er is al meer gedaan dan bij ons, en wij trouwen een week vroeger :).

To Do list:
o tekst/foto in het gastenboek maken
o speech avondfeest voorbereiden
o bedankje ouders + peter/meter kopen
o menu’s maken
o openingsdans doorgeven aan DJ
o NOTARIS: afspraak gemaakt voor maandag
o Bestel het bruidsboeket
o definitieve gastenlijst opmaken
o stomerij: hemd bruidegom
o wegwijzers naar de zaal
o enveloppendoos
En zelfs wij zijn nog optimistisch!
Groetjes,
Sanne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...