Terug naar overzicht
Zo'n viering noemen ze een 'troopje'. Als je hierop googlet, vind je al een voorbeeldje van zo'n boekje! ;-)
Wij gaan dat ook doen. Ik stuur je straks van thuis ons boekje door. Groetjes, Tina
Dag TinaBedankt alvast om ons je boekje door te sturen!Sara
Hallo Tina/ Sara, ik loop ook met de idee rond om doop en trouw te combineren. We willen dit jaar nog echt trouwen maar onze zoon wil ik dit jaa rtoch ook graag gedoopt hebben!! Dilemma's maar heb geen idee hoe eraan te beginnen. Weet je of de pastoor hier gemakkelijk mee akkoord gaat of hoe doen jullie dit?? mercikes allszins Mieke
Beste,Wij spelen ook met het gedacht om onze huwelijksviering te combineren met de doop van ons kindje...Zouden jullie het zien zitten om jullie misboekje ook eens door te sturen, indien mogelijk??? Alvast superbedankt... LeenMijn emailadres: imaani1@hotmail.com
Beste,Hoe oud was jullie kindje wanneer jullie het hebben laten dopen? Ik denk erover na om dit eventueel ook te doen maar ons dochtertje is tegen dan juist een jaar? Wordt dit dan nog gedaan? Hoe gaat dit dan praktisch in zijn werk?Alvast bedankt
We hebben onze 2 zoontjes laten dopen. De oudste was net 22 maanden en de jongste 9 maanden. Was heel leuk en zij hebben ook een super dag gehad. Praktisch was het eerst de trouw en dan het doopsel, allemaal in 1 viering. Als je wil kan ik je het misboekje eens doorsturen, zodat je een idee krijgt.Veel succesSara
Beste Sara, bedankt voor je snelle reactie.Ik wil heel graag eens kijken naar jullie misboekje.Liesbethbeelen@hotmail.com