Terug naar overzicht
Hi, Hoe veel vragen zij dan? Doe er toch een proefsessie. Nina
Dit is hun website http://www.hetvirtueelkapsalon.be/home.htm . Ze doen in de zaak het proefkapsel en make-up en op de dag zelf mag je kiezen: ofwel thuis ofwel in de zaak. Als ze aan huis komen, vragen ze kilometervergoeding maar omdat ik maar op 2km afstand woon is dat voor mij verwaarloosbaar. Als je binnen gaat bij Sanké (brusselsestraat) om info te vragen zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam.
hey, Ik had ze meer dan 2 weken terug gestuurd, maar daar reageren ze dan weer niet op. Heb nu iemand gevonden die aan huis komt voor kapsel en make-up tesamen, dus da's lekker makkelijk
En wie heb je dan gevraagd, en voor hoeveel?
Best even googlen voor iemand die aan huis komt in de regio. Of gewoon naar je vaste kapper gaan, die kent je haar het best en alleen iemand voor de make-up zoeken. Persoonlijk zou ik nooit naar Sanke gaan, mijn ervaring met de zaakvoerder is zeer slecht. Het tijdstip wat ik had laten reserveren voor mijn trouw, heeft hij weggegeven aan een andere klant omdat hij dacht dat het na de proef misschien toch niets ging worden met mij doordat ik geen gemakkelijk haar heb. Ik werd opgeschoven naar en later tijdstip wat ook helemaal niet uit kwam met het verloop van mijn trouwdag. Wel werd mij verzocht een voorschot te betalen.