Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsduiven

25-2-2011 14:28:50
Hey iedereen,

ik zit weer met een ideetje in mijn hoofd: bruidsduiven....

Ik heb al wat rondgezocht op internet...en de meeste duivenkwekers verkopen hun tortelduiven voor een 25€
Maar die duiven keren toch sowieso weer naar hun til???
En hoe gaat dan de hele organisatie ervan. Ga je de duiven op de dag van de trouw halen, of een dag ervoor?

En kent er misschien iemand die tortelduiven kweekt en "verhuurt" in de buurt van Halle?

Groetjes

Tinnie
15-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1217

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik4-3-2011 0:30:49

wij hadden er toen ook voor gekeken,
maar ik had zo te doen met die beestjes.
wij mochten die de dag voor ons huwelijk ophalen in een kooi
en de dag erna,
de dag van de trouw zelf,
een paar minuten voor je ze wil loslaten mochten die pas in hun mooie mandje gestoken worden..
zo erg!

voor t zelfde geld krijgt je dan nog es hun behoefte op je als ze de lucht in mogen,
we hebben dan ballonnen opgelaten
ook mooi voor de foto's !

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik4-3-2011 8:08:32

Hey Delphine,

Ik zit er inderdaad ook zo mee in dat die beestjes in hun kooitje moeten blijven...ballonnen is inderdaad ook een zeer leuk idee! Thuis eens bespreken ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...